Problem ze wskaznikiem paliwa

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez mariusz325 » 4 sty 2012, o 20:44

Najlepiej to wyjmij calą pompę z baku( na przewody załóż potem zwykłe cybanty)i sprawdz czy te druciki są całe na podziałce,czy nie ma syfu,i podłącz na sucho czujnik( on chyba potrzebuje masy dodatkowo)włącz zapłon i ruszaj nim ,góra dół i zobacz czy rusza sie wskazówka z paliwa i będziesz wiedział co jest kaman ;-)
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez revor » 4 sty 2012, o 21:41

No taki właśnie miałem plan, ale nie mogłem poradzić sobie z tymi oryginalnymi obejmami na przewodach :kwasny: W jaki sposób się ich pozbyć? Kombinerki? Nie wiem jak je ściągnąć... A pompa i te wyjścia z niej na które nakłada się przewody paliwowe są plastikowe i nie chce czegoś połamać zaraz :kwasny:
Ma ktoś fotkę pompy po jej wyjęciu?
Tam pod klapką jest podłączona jedna kostka, dwa przewody, ale prócz tego jeszcze przechodzi tam jeden przewód który nie jest podłączony do pompy. Co to?
Zapraszam do skomentowania mojego Golfera ;)
http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-aam-vt37083.htm
Avatar użytkownika
revor
Badacz tematu
 
Posty: 157
Dołączył(a): 2 wrz 2011, o 01:10
Lokalizacja: Leszno

Postprzez greg_117 » 5 sty 2012, o 17:18

u mnie też tak było tylko,że wskaźnik ustał na połowie :) wytarczylo wyjąć licznik i ruszyć wskaźnik :) w moim przypadku zawiesił się :)
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Postprzez pablomed » 5 sty 2012, o 23:08

revor, zrobiłeś tst z którego wynika że nie pływak jest winien, wskazówka nie ruszyła po zwarciu kabli od pływaka. Nie bardzo rozumiem twoje obecne poszukiwania
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez revor » 8 sty 2012, o 02:39

No tak, problem w tym, że wskaźnik dwa dni temu po zatankowaniu za 40zł podniósł się za pomarańczowe pole i wskazywał dobrze. Tak jakby mu się zachciało, ale to tylko przy tym jednorazowym tankowaniu. Potem wyjechałem paliwa do tej ostatniej kreski na skali i po zatankowaniu już się nie ruszył... Dziwne :-o
Zapraszam do skomentowania mojego Golfera ;)
http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-aam-vt37083.htm
Avatar użytkownika
revor
Badacz tematu
 
Posty: 157
Dołączył(a): 2 wrz 2011, o 01:10
Lokalizacja: Leszno

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości