A to w Golfie III jeszcze stosowano pneumatyczny centralny zamek? Jeśli wężyk ma wychodzić tak jak do bezpieczników, to ok, jego tam po prostu niema, jeśli ma wchodzić w próg, to będzie już więcej zabawy, bo najłatwiej będzie zdjąć boczek z drzwi.
Plan jest taki, że boczki bezwzględnie zdejmę, żeby zobaczyć co tam jest, czy są siłowniki i co tam się wogóle dzieje.
Osobiście przypuszczam, że jeśli ktoś dokładał centralkę, to elektryczną, bo podciśnieniowa (chyba, że VW stosował nadciśnieniową) jest bardziej skomplikowana, trudniej założyć, łatwiej popełnić błąd, no i przede wszystkim elektryczny zamek jest tańszy. Szajs jakiś można kupić za grosze. Druga sprawa, że mało kto zdaje sobie sprawę z tego, że istnieje pneumatyczny centralny zamek. Możliwe, że ten kabel w bagażniku to był od zasilania sterownika centralnego zamka. Tak jak napisałeś, to jest jak wróżenie z fusów.
Chwilowo zbliżam się do obrony mgr i kiepsko z czasem stoję, ale po obronie boczki drzwi zostaną zdjęte + dokładniejsza analiza tego co się dzieje w okolicach prawej tylnej lampy (czy nie zostały tam jakieś przewody itp).