danny.tcz napisał(a):czy to dlatego ze jest podpiety przewod pod ten pin 87a slysze przekazniki po zaplonie ?
prezesik25 napisał(a):Tak.
Zico63 napisał(a):Podany przez Kolegę sposób podłączenia jest przedobrzony i, jak widać, nie sprawdza się.
Koledzy a możecie mi wytłumaczyć co ma cykanie cewki przekaźnika do podłączenia styku 87a przekaźnika pod starą instalację ? Jak na mój gust jest sknocone coś wcześniej , a sposób w który kolega ma podłączone
jest rzeczywiście bardzo asekuracyjny ale nie powiedziałbym że ZŁY
Jeżeli ma podpięte to tak :
85 - masa
86 - mostek z 87a
87a - przewód od kostki ze świateł mijania
87 - Przewód plusowy bezpośrednio z akumulatora (zabezpieczony po drodze bezpiecznikiem)
30 - przewód DO świateł mijania
to co tutaj ma nie działać ?
Może czegoś nie widzę, ale sam bym to tak u siebie podłączył (o ile by mi sie chciało zad ruszyć z miejsca,żeby zamontować przekaźniki) bo niezbyt ufam cewkom przekaźnika. Ale to tylko moje subiektywne zboczenie jest

i domyślam się że milion osób tak jeździ jak piszecie i to zdaje egzamin. Jednak ten jeden na milion przekaźników może być felerny , a jakby zawiódł w nocy przy dużej prędkości to nastaje ciemność w jednej chwili. Pewnie prawdopodobieństwo tego jest tak samo wysokie jak to że jutro spadnie śnieg, ale ... Mi się osobiście podoba 'sposób asekuracyjny'. POZDRO
