Przy odpalaniu gasnie przebieg i zegar resetuje

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Przy odpalaniu gasnie przebieg i zegar resetuje

Postprzez Carringtone » 15 sty 2013, o 19:49

Witam serdecznie, mam pewien problem gdy odpalam rano golf'a cięzko kręci i zegar gaśnie i przebieg. Jak jest ciepły odpala już dobrze. Ako nowe, na starym było tak samo. I raz abs działa po zgaszeniu i odpaleniu nie działa itp. Proszę o pomoc.
Ostatnio edytowano 15 sty 2013, o 21:50 przez Carringtone, łącznie edytowano 1 raz
Carringtone
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 01:57
Lokalizacja: Poznań

Przy odpalaniu gasnie przebieg i zegar resetuje

 

Postprzez paxstor » 15 sty 2013, o 19:56

Carringtone, sprawdź ładowanie mi ostatnio działy ie cyrki przez przymarznięte szczotki w altku
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez Carringtone » 15 sty 2013, o 19:59

paxstor napisał(a):Carringtone, sprawdź ładowanie mi ostatnio działy ie cyrki przez przymarznięte szczotki w altku


Ładowanie jest dobre, ako ma dużo mocy tylko rozrusznik na zimnym słabo kręci i gasnie stan licznika i godzina i ustawia się 00:00 tak jakby komp sie zresetował..
Carringtone
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 01:57
Lokalizacja: Poznań

Postprzez pietrasiak2 » 15 sty 2013, o 20:07

Jak sprawdzisz stan połączeń aku -rozrusznik (+) i (-) aku - buda - silnik i będzie ok to masz rozrusznik do roboty . Prawdopodobnie kończą się szczotki i tulejki, oraz sprawdź stan magnesów czy nie są popękane :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Carringtone » 15 sty 2013, o 20:09

pietrasiak2 napisał(a):Jak sprawdzisz stan połączeń aku -rozrusznik (+) i (-) aku - buda - silnik i będzie ok to masz rozrusznik do roboty . Prawdopodobnie kończą się szczotki i tulejki, oraz sprawdź stan magnesów czy nie są popękane :-)


Okej sprawdzę, a co z abs? że raz działa a raz zapala się kontrolka abs i nie działa? dodam jeszcze że falują obroty silnika, lekko przygasa a podczas jazdy po zejsciu ponizej 2tys obr szarpie
Carringtone
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 01:57
Lokalizacja: Poznań

Postprzez pietrasiak2 » 15 sty 2013, o 20:27

Ze aku jest ok to nie znaczy że ładowanie masz dobre jak to sprawdzałeś?
Szarpać może jak masz 2000rpm i 50 na blacie i 5 wrzucisz -to żart a tak serio poduchy silnika i skrzyni masz ok?Co do ABS to musisz sprawdzić przekaźnik i połączenie do sterownika ale tu to wpioł bym go pod kompa to szybsza diagnoza będzie.Falowanie obrotów to już temat szeroki ale związany z zespołem przepustnicy (krokowiec, przepustnica i TPS) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Carringtone » 15 sty 2013, o 20:40

Szarpie(przygasa) gdy schodzi z obrotów poniżej 2tys na biegu to nie poduszki .
Carringtone
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 01:57
Lokalizacja: Poznań

Postprzez pietrasiak2 » 16 sty 2013, o 08:37

Sprawdź czy układ WN masz sprawny , czy nie jest któryś z tłumników przypchany :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Carringtone » 16 sty 2013, o 13:27

Witam, dzisiaj to samo przy odpalaniu rozrusznik słabo kręci i zabiera tyle mocy że stan licznika i zegarz zgasł i się zresetował... Proszę o pomoc.
Carringtone
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 01:57
Lokalizacja: Poznań

Postprzez pietrasiak2 » 16 sty 2013, o 13:31

Witam, dzisiaj to samo przy odpalaniu rozrusznik słabo kręci i zabiera tyle mocy że stan licznika i zegarz zgasł i się zresetował... Proszę o pomoc.

Co zrobiłeś lub sprawdziłeś sam się nie naprawi .Wyjmowałeś rozrusznik ? Zlikwiduj chodź jedną awarię :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Carringtone » 16 sty 2013, o 13:43

pietrasiak2 napisał(a):
Witam, dzisiaj to samo przy odpalaniu rozrusznik słabo kręci i zabiera tyle mocy że stan licznika i zegarz zgasł i się zresetował... Proszę o pomoc.

Co zrobiłeś lub sprawdziłeś sam się nie naprawi .Wyjmowałeś rozrusznik ? Zlikwiduj chodź jedną awarię :-)


Sprawdzałem czy wszystkie kable i masy są zamocowane jak na leży i je przeczyscilem. Tylko dziwne ze na zimnym słabo kreci a na ciepłym juz normalnie..
Carringtone
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 01:57
Lokalizacja: Poznań

Postprzez pietrasiak2 » 16 sty 2013, o 13:50

Carringtone napisał(a):Tylko dziwne ze na zimnym słabo kreci a na ciepłym juz normalnie..

Prosta odpowiedź zużyte szczotki i tulejki zmniejszają sprawność elektryczną rozrusznika . Co powoduje że nie ma on takiej mocy jak powinien.Zimny silnik ma większe opory i siły tarcia przez gęsty olej w nim jak i w skrzyni biegów .W efekcie rozrusznikowi brakuje prądu z aku i efektem jest rozłączenia się przekaźnika całkowicie i następuje reset zegarów. Wystarczy tobie to wyjaśnienie? :-) :-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Następna strona

- - - kliknij tutaj



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości