PRZYCINANIE SILNIKA PO NOCNYM POSTOJU

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

PRZYCINANIE SILNIKA PO NOCNYM POSTOJU

Postprzez żabka » 17 lut 2013, o 19:04

Witam mam problem z porannym odpaleniem golfa 3 dzieje sie to zawszy po nocnym postoju gdy już zapali to mogę go za chwilke zgasić i już zapali bez problemu przy próbie odpalenia jest jakieś przycięcie silnika jakby rozrusznik nie miał siły obrócić silnikiem ( rozrusznik po remoncie ) ( akumulator sprawny) wymieniłem aparat zapłonowy bo myślałem ze to czujnik hala ale to nie to objawy są te same ale co dziwnego przy tej próbie odpalenia ( przycięciu silnika) resetuje mi sie zegar godziny na liczniku jak by gdzieś duży prąd szedł ale mało tego to przy rozgrzaniu silnika do 90 stopni włączam dmuchawę obroty silnika zaczynają falować raz 700 ob/min do 900 obr / min tak co parę sekund raz w górę raz w dół a jak włączę światła to schodzą do 7 tys i za chwile idą do góry i wachlują Gdy jest wiosna lato temperatury plusowe ten problem ginie aż do czasu nadejścia małych przymrozków. POZDRAWIAM POSIADACZY TYCH BRYCZEK :-D
Ostatnio edytowano 17 lut 2013, o 20:14 przez żabka, łącznie edytowano 2 razy
żabka
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 15 sty 2013, o 17:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

PRZYCINANIE SILNIKA PO NOCNYM POSTOJU

 

Postprzez Paweu » 17 lut 2013, o 19:28

żabka napisał(a): 8 tyś raz 9,5 tyś


To chyba nie jest silnik VW tylko Honda jakaś...
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez lanos20 » 18 lut 2013, o 15:26

Ja mam ten sam objaw. Silniki maja taki czujnik i przestawiaja zaplon o pare stopni zeby ulatwic zaplon ale nie do konca to sie sprawdza. Przed GMP nastepuje zaplon mieszanki i silnik sie zatrzymuje. Nic z tym nie zrobisz. Sprobuj odpiac kabel od cewki rano i zakrecic nie bedzie zatrzymania. Bylo juz kilka podobnych tematow
lanos20
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 27 maja 2012, o 20:16
Lokalizacja: Kraków

Postprzez pietrasiak2 » 18 lut 2013, o 15:57

lanos20 napisał(a): mam ten sam objaw. Silniki maja taki czujnik i przestawiaja zaplon o pare stopni zeby ulatwic zaplon ale nie do konca to

Jaki czujnik w ABS sie masz co zapłon przestawia? :-)
Stukowy????

[ Dodano: 2013-02-18, 15:11 ]
żabka napisał(a):Witam mam problem z porannym odpaleniem golfa 3 dzieje sie to zawszy po nocnym postoju gdy już zapali to mogę go za chwilke zgasić i już zapali bez problemu przy próbie odpalenia jest jakieś przycięcie silnika jakby rozrusznik nie miał siły obrócić silnikiem ( rozrusznik po remoncie ) ( akumulator sprawny) wymieniłem aparat zapłonowy bo myślałem ze to czujnik hala ale to nie to objawy są te same ale co dziwnego przy tej próbie odpalenia ( przycięciu silnika) resetuje mi sie zegar godziny na liczniku jak by gdzieś duży prąd szedł ale mało tego to przy rozgrzaniu silnika do 90 stopni włączam dmuchawę obroty silnika zaczynają falować raz 700 ob/min do 900 obr / min tak co parę sekund raz w górę raz w dół a jak włączę światła to schodzą do 7 tys i za chwile idą do góry i wachlują Gdy jest wiosna lato temperatury plusowe ten problem ginie aż do czasu nadejścia małych przymrozków. POZDRAWIAM POSIADACZY TYCH BRYCZEK :-D

Pytanie ??? płynów nie ubywa? Świece przed odpaleniem sprawdzałeś suche są?Sprawdzałeś jak kręci bez kabla WN cewka kopółka?Połączenie z alku do silnika nie zaśniedziałe,a w szczególności przy altku.Jak regenerowałeś rozrusznik szczeliny między klatkami komutatora czyściłe? :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez żabka » 18 lut 2013, o 18:07

pietrasiak2 napisał(a):
lanos20 napisał(a): mam ten sam objaw. Silniki maja taki czujnik i przestawiaja zaplon o pare stopni zeby ulatwic zaplon ale nie do konca to

Jaki czujnik w ABS sie masz co zapłon przestawia? :-)
Stukowy????

[ Dodano: 2013-02-18, 15:11 ]
żabka napisał(a):Witam mam problem z porannym odpaleniem golfa 3 dzieje sie to zawszy po nocnym postoju gdy już zapali to mogę go za chwilke zgasić i już zapali bez problemu przy próbie odpalenia jest jakieś przycięcie silnika jakby rozrusznik nie miał siły obrócić silnikiem ( rozrusznik po remoncie ) ( akumulator sprawny) wymieniłem aparat zapłonowy bo myślałem ze to czujnik hala ale to nie to objawy są te same ale co dziwnego przy tej próbie odpalenia ( przycięciu silnika) resetuje mi sie zegar godziny na liczniku jak by gdzieś duży prąd szedł ale mało tego to przy rozgrzaniu silnika do 90 stopni włączam dmuchawę obroty silnika zaczynają falować raz 700 ob/min do 900 obr / min tak co parę sekund raz w górę raz w dół a jak włączę światła to schodzą do 7 tys i za chwile idą do góry i wachlują Gdy jest wiosna lato temperatury plusowe ten problem ginie aż do czasu nadejścia małych przymrozków. POZDRAWIAM POSIADACZY TYCH BRYCZEK :-D

Pytanie ??? płynów nie ubywa? Świece przed odpaleniem sprawdzałeś suche są?Sprawdzałeś jak kręci bez kabla WN cewka kopółka?Połączenie z alku do silnika nie zaśniedziałe,a w szczególności przy altku.Jak regenerowałeś rozrusznik szczeliny między klatkami komutatora czyściłe? :-)
aparat zapłonowy był kupiony nowy zakładany z boku ale jak wypne kopułkę zapłonową to kręci nawet jak stoi 3, 4 dni nie ma przycinania

[ Dodano: 2013-02-18, 17:13 ]
płynów nie ubywa bo był sprawdzany czy nie jest walnięta uszczelka pod głowicą , węże nie puchną
żabka
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 15 sty 2013, o 17:39
Lokalizacja: Bydgoszcz


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości

cron