Koledzy mam Golfa oryginalnego usa i odpowiem wam najkrócej jak się da:
POMPKA CENTRALA - PIN 4
(I nie ma po drodze żadnego opornika!!)
A rozpisując się bardziej:
Mamy tam 5 kabli, które są podłączone do tej całej wiązki gdzie idzie podgrzewanie el szyb, zapalniczka etc i w tej wiązce są zmostkowane odpowiednio:
- 2 brązowe (do grubej masy w tej wiązce - ten sam co w kostce gniazda zapalniczki)
- czerwono-biały (do czerwono białego w tej wiązce - ten sam co w kostce gniazda zapalniczki)
- niebiesko-szary (do niebiesko-szarego w tej wiązce - ten sam co w kostce gniazda zapalniczki)
- czarno-czerwony (kabel, który sprawia wam problem - idzie bezpośrednio do PIN-4 w pompce centralnego zamka z tyłu).
Z ciekawostek w USA jest taka wtyczka za bezpiecznikami są w niej dwa kable:
WTYK ŻEŃSKI
- czarno-czerwony (idący od guzika ryglowania drzwi)
- biały (idący od mostku z grubym biało-zielonym (od guzika podgrzewania tylnej szyby)
WTYK MĘSKI
- czarno-czerwony (idący bezpośrednio do PIN-4 w pompce centralnego zamka)
- biały (rozgałęzia się na dwa kable i idzie do obu wtyczek el lusterek - odpowiedzialny za podgrzewanie)
Specjalnie dla was rozbebeszyłem całą wiązkę