reset1990 napisał(a):czy Żarówki White Xenon H1 55-100W do Reflektorów H1+H1 sa legalne??
Jak zarowka ma homologacje to tak a jak jest made in china to nee
Najlepiej kup sobie Philipsy Blue bedzie efekt xenon... tylko nie polecam brać mocy zarowek wiekszej niz 60W bo nie wiadomo co stanie Ci sie z odbłyśnikiem...
spalic kable to nie tak do konca, ale na bank podtopia sie plastikowe kostki na wsuwkach przy zarowce. 100W oddaje bardzo duzo ciepla, wiec tkie manewry sa ryzykowne, w dodatku szybciej zniszczysz lampy, mocowania lustra nie wytrzymaja, zaczna kruszec.
Ktos z forum jezdzi na 100W zarowkach i pisal, ze nic sie nie dzieje, ale "Twoja wola Panie".
to prawda im więcej watów ma żarówka tym bardziej się tam grzeje...
i właśnie gdy wymieniałem na in pro lampy to w h1+h1 miałem w nowej prawej lampie wszystko potopione wręcz ten uchwyt mocowania żarówki cały się przetopił i wygioł tak że nie szło żarówki normalnie wyjąć....
więc lepiej Philipsa (dużo ludzi je kupuje) albo zwykłe które też w miare dobrze se świecą
No własnie widzę trochę przeredagowany tekst...
A w sprawie: żadne żarówki pobierające więcej jak nominalne 55W mocy do Golfa się nie nadają (jak i do innych pojazdów używanych po drogach publicznych). Raz to prawo, przepisy - jest to po prostu zabronione. Dwa to takie żarówki spowodują zniszczenia w instalacji pojazdu: włacznik, przełącznik, skrzynka bezpieczników, złącza i przewody; także lampy i ich kostki. To wszystko nie dość, że jest przewidziane do 55watowych żarówek, to jeszcze ma już swoje lata. Takich obciążeń nie wytrzyma.
Poprawę widzialności przed pojazdem mogą przynieść → "przekaźniki" - Takiego hasła Kolega poszuka w wyszukiwarce
Z czystym sercem mogę Ci polecić Osram NightBreakerPlus mają +90 % światła i przyznam że różnica między standardem jest kolosalna. Mają legalne i optymalne 55w ale widocznośc jest wyśmienicie dobra. Wstawiłem w mijania i drogowe takie żarówki i innych już tu nie wstawię.
Dokładnie!! ;d Ja się jeszcze nie spotkałem z lepszymi żarówkami niż te Osramy. A panowie powiedzcie mi jedną rzecz. Jak jestem po za miastem i włączam sobie długie to promień światłą schodzi mi na lewo i bardziej oświetla mi przeciwny pas niż mój;/ i czy to tak powinno być czy "pan fachowiec za dyche" źle mi ustawił odbłyśniki?
z tego co pamiętam i tak jak w 3 autach jeżdzę to więcej promieni światła idzie na prawą stronę... zresztą na zwykłych lampach widać rysy, jaki i tej wieżyczce na której koleś ustawia promień to też bardziej odbija światło w prawą stronę
Albo lampy z "anglika" albo źle włożona żarówka.
Prawidłowy obraz na ekranie kontrolnym lub... autobusie przed nami na skrzyżowaniu
http://www.vwgolf.pl/porady/regulacja-w ... flektorow/ To o mijania.
A jeśli chodzi o długie, te są na kontynencie symetryczne i jeśli strumień wyraźnie "zbacza" na lewo - to już tylko złe ustawienie żarówki w lustrze.