przez Thorsten » 26 paź 2014, o 16:54
pablomed napisał(a):W tym temacie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=255470Nie lepiej dokupić dwa siłowniki elektryczne, podpiać je równolegle do tych co masz w drzwiach?
Aha: w schemacie z tego linku jest o ile pamiętam błąd oznaczenia koloru któregoś z kabli przy pompce, albo stałego plusa albo plusa po zapłonie.
sęk w tym kolego że ja na chwilę obecną dysponuje zestawem uniwersalnego centralnego zamka na 4 drzwi oraz jak wspomniałem oryginalną pompką wraz zamkiem pneumatycznym wlewu paliwa oraz klapy bagażnika. Prosiłem o schemat gdyż chciałem zamontować elektryczne siłowniki z uniwersalnego zestawu i podłączyć je pod centralkę pompy tak by całość zachowywała się jak fabryczny centralny zamek. Gdybym zamontował zestaw uniwersalny mógł bym zapomnieć o zamykaniu klapy oraz wlewu. Wiedziałem że funkcję centrali pełni pompka i wymaga jedynie dostarczenia sygnału otwarcia, zamknięcia oraz podłączenia siłowników drzwi i będzie działać.
Chodziło mi o opis pinów tak by wiedzieć na który pin mam dać zasilanie by centralka zareagowała tak jak by auto zostało zamknięte, dać sygnał na siłowniki elektryczne i pneumatycznie zamknąć wlew i bagażnik.
Za wszystkie odpowiedzi z góry dzięki.
MK3 "I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."