silnik krokowy

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

silnik krokowy

Postprzez kuba2010 » 2 sty 2013, o 15:15

Witam mam pytanie czy da się założyć silniczek krokowy na 4pin do silnika 1.6 ABU bo tam silniczek krokowy ma 6 pin da się to przerobić aby to działało
kuba2010
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2 sty 2013, o 15:10
Lokalizacja: łask

silnik krokowy

 

Postprzez marcinkoz2910 » 14 sty 2013, o 14:31

nie przerobisz bo masz inny system sterowania silnikiem
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Krzychu_ManUtd » 17 sty 2013, o 21:13

Witam podepne sie pod temat oto moj problem (jak w zlym dziale to przepraszam ale nie bede zasmiecal forum i zakladal nowego tematu w razie czego prosze wladze :) o przeniesienie) Mam pytanie jak moge sprawdzic silnik krokowy?
obroty mi faluja popsikalem dezodorantem wokol monowtrysku obroty wzrosly ale uszczelnilem wszystko na 100% idealnie ale problem dalej jest obr faluja od 500 do 1600 ? Obroty mi faluja popsikalem dezodorantem wokol monowtrysku obroty wzrosly ale uszczelnilem wszystko na 100% idealnie ale problem dalej jest obr faluja od 500 do 1600 ? co to moze byc mysle ze to krokowy ale jak byc pewnym i nie ladowac sie kolejnych pieniedzy bezsensownie? pomocy!!
Avatar użytkownika
Krzychu_ManUtd
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 14 cze 2012, o 15:58
Lokalizacja: DKA

Postprzez artur senior » 18 sty 2013, o 17:05

Witam powiem tak przerabiałem podobny temat na 90 % to krokowy lecz może też być czujnik położenia przepustnicy najlepiej na kompa podjeć ja walczyłem z podobnym tematem kupiłem cały mono wtrysk i okazało się że miałem źle podpięty gaz przez 4 lata i od tego wtyczka do kompa grzała się i połowa przewodów nie stykała i silniczek krokowy nie działał wcale, teraz jest ok i mogę sprzedać cały mono wtrysk lub silniczek krokowy. Jeśli chcesz to napisz. Pozdrawiam. :-|
artur senior
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 10 sty 2013, o 17:33
Lokalizacja: Milanówek

Postprzez Krzychu_ManUtd » 18 sty 2013, o 19:18

a wiec tak wczoraj to wszystko pouszczelnialem i jak dzisiaj go odpalilem znowu mi obroty powojowaly od 500 do 1600 a na gazie trzymal caly czas 2000 obr. odpielem kostke od krokowego przeczyscilem i podlaczylem i ........ Jak narazie spokoj :D tylko jest inny problem teraz trzyma te obroty troche za wysokie na gazie mam tak niecaly 1000 a na benzynce niecale 1100 co to moze byc? juz teraz narazie to zostawiam bo mam wyjazd ale jak wroce zabieram sie za to tylko co to jest? Prosze o pomoc.

[ Dodano: 2013-01-18, 21:44 ]
haaa i kolejny problem :/ obroty wariuja jak wariowaly czyli od 500 do 1600 na benzynie a na gazie utrzymuja sie na 2000 obr ale co najlepsze tylko jak silnik jest zimny jak osiagnie juz okolo 70stopni to jest lepiej obroty nie wariuja tylko sa nieco podwyzszone.... macie jakies pomysly?
Avatar użytkownika
Krzychu_ManUtd
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 14 cze 2012, o 15:58
Lokalizacja: DKA

Postprzez artur senior » 21 sty 2013, o 21:07

na zimnym silniku odepnij kostke, od czujnika temperatury na tym króćcu plastikowym zobacz czy coś się zmieni. Jeśli zmiany są tylko po wypięciu kostki z krokowego i przez jakiś czas chwilkę jest dobrze to krokowy.
artur senior
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 10 sty 2013, o 17:33
Lokalizacja: Milanówek

Postprzez Krzychu_ManUtd » 22 sty 2013, o 14:08

sprawdzilem i jak odpielem kostke od czujnika temp obroty sie ustabilizowaly lecz byly nieco podwyzszone :) a jak odepne krokowy to gofer gasnie lub objawy sa takie jak po odpieciu czujnika temp :-o
Avatar użytkownika
Krzychu_ManUtd
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 14 cze 2012, o 15:58
Lokalizacja: DKA


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości