Jeśli fabrycznie auto nie posiadało centralnego zamka to nie ma tam poprowadzonej wiązki. No i fabryczny centralny zamek pracował na pneumatyce a nie siłownikach elektrycznych.
Sprawa druga co chcesz osiągnąć? Bo analizuje ostatnie zdanie i nie jestem w stanie jednoznacznie określić co chcesz osiągnąć.
Zakładając że chcesz osiągnąć to by klapa po zamknięciu auta zamykana była tak samo i by po otwarciu auta również się otwierała tak by nie musieć otwierać ją kluczykiem to są dwa sposoby
1. Montaż siłownika z chińskich centralnych zamków tak by otwierał klapę ( otwarcie w sensie odblokowania tak że można ją pociągnąć) to już to ktoś wymyślił i opatentował:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=233807Ogólnie w praktyce wygląda to tak że zamykasz klapę bagażnika kluczem i bez ponownego używania klucza możesz ją uchylić przyciskiem z wnętrza auta.
2. Czyli odblokowanie klapy mimo zamka w pozycji 'zamkniętej'. Czyli zamykasz klapę kluczem ale po otwarciu auta możesz nacisnąć wkładke i klapa się otworzy. Tak działa seryjny zamek centralny i jego montaż będzie wymagał więcej pracy bo oprócz pneumatycznego siłownika musisz posiadać jeszcze malutką plastikową zapadkę zamka na której będzie miejsce na ramie siłownika oraz prowadzić wiązkę przewodów do penumatyki oraz posiadać oryginalną pompkę centralnego- ogólnie bez sens bo pracy zbyt dużo.
MK3 "I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."