stacyjka, kostka stacyjki

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez pietrasiak2 » 15 lis 2012, o 19:18

Najszybciej metodą na krótko , wykluczysz cewkę , lub kostkę :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

 

Postprzez scyzormks » 15 lis 2012, o 19:21

pietrasiak2 napisał(a):Najszybciej metodą na krótko , wykluczysz cewkę , lub kostkę :-)



yyy tak jasniej bym prosił...
Avatar użytkownika
scyzormks
Gaduła
 
Posty: 637
Dołączył(a): 17 maja 2012, o 16:53
Lokalizacja: Wojkowice

Postprzez michaal » 15 lis 2012, o 19:46

Jak odpala po dociśnięciu i majstrowaniu to sądzę że poszła kostka stacyjki. Poszukaj trochę na forum na ten temat
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

Postprzez greg001 » 16 lis 2012, o 03:06

spróbuj odpiąć kostkę stacyjki i na krótko odpalić silnik
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pietrasiak2 » 16 lis 2012, o 08:00

Wypnij cienki kabel z rozrusznika i podaj kabelkiem plus z aku (auto ma być na luzie i włączony zapłon) jak będzie kręcił to z kostką lub wiązką masz problem , jak nie do sprawdzenia rozrusznik :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

STACYJKA regeneracja czy wymiana?

Postprzez lanos20 » 21 lis 2012, o 11:54

Witajcie
Jak przekrece kluczyk w stacyjce zapalaja sie diody krecac dalej w pewnym momencie jest odcinany prad i krecac dalej kluczykiem zaczyna krecic silnik. Czy tak powinno byc jest mozliwosc naprawy regeneracji czy tylko wymiana a jezeli wymina to jak to sie ma do imo i wkladki czy mozna pozostac przy starych?
lanos20
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 27 maja 2012, o 20:16
Lokalizacja: Kraków

Postprzez pietrasiak2 » 21 lis 2012, o 13:06

Kostkę stacyjki masz do wymiany :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez adams » 21 lis 2012, o 22:41

lanos20 napisał(a):jak to sie ma do imo i wkladki czy mozna pozostac przy starych?


Dobre wieści :!: :mrgreen:

Immo i wkładka kluczyka zostają bez zmian, jedynie wymiana kostki stacyjki (tak jak kolega wyżej juz wspominał). Wymiana sprawa łatwa i przyjemna, jeżeli nie posiadasz sciagaczki to polecam Ci TĘ PORADĘ . Obrazki już wygasły , ale idzie bez problemu sie połapac o co kaman. I tak jak jest wspomniane potrzebny jest naprawde maly wkretak, bo ciasne dojscie jest do malej srubki (po przeczytaniu tego linka bedziesz wiedzial o czym mowie/pisze). Powodzenia !
Avatar użytkownika
adams
Gaduła
 
Posty: 562
Dołączył(a): 2 cze 2007, o 03:10
Lokalizacja: włocek
Rocznik: 1994
Silnik: ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Ułamany Kluczyk

Postprzez kaczor_junior » 25 gru 2012, o 13:26

Witam,mam niecodzienny problem Mianowicie ułamał mi się kluczyk w drzwiach w Moim MK3,a zapasowego nie mam ponieważ nie miał go równiez poprzedni właściciel. Doradźcie co teraz najlepiej zrobić mam nadzieje,że wymiana stacyjki nie będzie Konieczna,Kluczyk miałem Ten TZW Scyzoryk nie oryginalny jaki jest w MK3 .
ObrazekP.S Nie wiem czy w dobrym temacie Post,ale Proszę O szybką Pomoc z Góry Dzięki!:)))
kaczor_junior
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 2 gru 2012, o 15:50
Lokalizacja: Międzyrzecz

Postprzez CHLASTA92 » 25 gru 2012, o 13:43

leć z nim by go dorobili i tyle
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Avatar użytkownika
CHLASTA92
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 26 paź 2011, o 20:33
Lokalizacja: Żywocice

Postprzez hanawald » 25 gru 2012, o 20:56

lec z nim zeby ci go dorobili w zakładzie gdzie dorabiają klucze ja czekałem na drugi klucz 3 dni jak mi ułamał sie przy plastyku zapłaciłem 25 zł.
:super:
Avatar użytkownika
hanawald
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 15:17
Lokalizacja: dobrzyn nad wisłą CLI
Rocznik: 97
Silnik: 1.9 tdi
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 26 gru 2012, o 01:01

dorobić się da bez problemu na podstawie kawałka który wyjąłeś z zamka, pozostaje kwestia wpasowania grotu do tego pilota. Jeśliby był z tym problem a masz immo fabryczny to w kluczyku oprócz tej płytki od pilota musi być mała kostka - transponder - i trzeba ją przełożyć do nowego
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości