Sterownik centralnego zamka Stig Veyron 61 - piloty

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Sterownik centralnego zamka Stig Veyron 61 - piloty

Postprzez Gofer » 29 maja 2013, o 17:31

Problemem jest jak na nowo zaprogramować piloty po wymianie baterii?

Jak zwykle mądry Polak po szkodzie:-(
Teraz byłbym mądrzejszy i podłączył zasilanie z zewnątrz na moment wymiany bateryjki.
Ale tego nie zrobiłem i czeka mnie kodowanie pilotów.
Jak to zrobic?
Model c/z jak w tytule.
Avatar użytkownika
Gofer
Gaduła
 
Posty: 607
Dołączył(a): 4 lut 2009, o 08:50
Lokalizacja: EL ... LX

Sterownik centralnego zamka Stig Veyron 61 - piloty

 

Postprzez adams » 29 maja 2013, o 18:52

Za Ch...iny nie potrafie znaleźć Twojej wersji sterownika "Stig Veyron 61" w necie. Nie wiem czy to jest alarm czy goły sterownik ogarniający tylko "zamknij otwórz i mrugnij". Czy może alarm ale podłączone są tylko funkcje otworz zamknij i zatrab na dowidzenia. Jedyne co udało się wyszperac to tylko ten opis z elektrody

http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... 13#9267713

ale czy Ty masz przycisk D na pilocie ? Czy masz przycisk na centralce ? Czy masz podłączony przewód do hamulca ? Czy wogóle masz taki przewód ? Swoją drogą to albo miałes pecha albo ten sterownik to jest chała, że Ci się pilot rozprogramował.
Gofer napisał(a):Teraz byłbym mądrzejszy i podłączył zasilanie z zewnątrz na moment wymiany bateryjki
Pomysł dobry ale załamac sie jeśli bym za każdym razem miał szukac 1,5 V czy tam 3V żeby podpiąć równolegle w momencie wyciągania bateryjki. Jaki szit wogóle. Jeśli te sposoby co masz podane na elektrodzie nie skutkują to weź wklep w google "wkodowanie nowego pilota" i poświęć trochę czasu na poszukiwania. może któryś ze sposobów Ci podpasuje zupełnie z innego modelu ? Powodzenia i CIERPLIWOŚCI :mrgreen:
Avatar użytkownika
adams
Gaduła
 
Posty: 562
Dołączył(a): 2 cze 2007, o 03:10
Lokalizacja: włocek
Rocznik: 1994
Silnik: ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Gofer » 29 maja 2013, o 19:18

adams napisał(a):Za Ch...iny nie potrafie znaleźć Twojej wersji sterownika "Stig Veyron 61" w necie


Gdybym sam znalazł w necie to nie zasmiecałbym forum ;-)

adams napisał(a):Nie wiem czy to jest alarm czy goły sterownik


Wyraźnie w temacie napisane :

Sterownik centralnego zamka


adams napisał(a):ten sterownik to jest chała


Ten sterownik pracował 3 lata w 2 autkach, najpierw 1.4 ABD, po sprzedaży załozony do 1,6 AEE, szacun dla producenta że 3 latka bateria wytrzymała i ster działał bezproblemowo.

adams napisał(a):za każdym razem miał szukac 1,5 V czy tam 3V


Te bateryjki mają 12 V.

adams napisał(a):to weź wklep w google "wkodowanie nowego pilota" i poświęć trochę czasu na poszukiwania


Trochę czasu poświęciłem aż się wq ... zdenerwowałem i proszę kolegów o pomoc.
Tylko proszę bez postów, kiedyś tam gdzieś było tylko nie wiem gdzie.

adams napisał(a):Za Ch...iny nie potrafie znaleźć Twojej wersji sterownika "Stig Veyron 61" w necie.


99 koma 99 % coś takiego, przynajmniej piloty identyczne .

http://www.stig.pl/produkty.php?id_prod ... id=247#dol
Avatar użytkownika
Gofer
Gaduła
 
Posty: 607
Dołączył(a): 4 lut 2009, o 08:50
Lokalizacja: EL ... LX

Postprzez adams » 29 maja 2013, o 19:24

OK to moja opinia co sądze na temat sterownika który potrzebuje do wymiany baterii w pilocie dodatkowego zasilania albo każda wymiana bateryjki wiąże się z programowaniem pilota na nowo. O gustach się nei dyskutuje podobno wiec sie przychylam. Tak mysłałem ze ten "bloker 61" to jest własnie to cudo. W temacie rzeczywiście jak byk stoi że "Sterownik centralnego zamka" ale w opisie przedmiotu na stronie firmowej widze że jak "drugi" byk ;) jest napisane, że posiada funkcje alarmowe. Czyli alarm tyle, że pełni u Ciebie konkretnie tylko funkcje sterownika. według mnie link z elektrody powinien podpasowac. Jest słynny przycisk D na pilocie i zapewne znajdzie się tez magiczny "słicz" pod obudowa centralki :)

POWODZENIA :super:
Avatar użytkownika
adams
Gaduła
 
Posty: 562
Dołączył(a): 2 cze 2007, o 03:10
Lokalizacja: włocek
Rocznik: 1994
Silnik: ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Gofer » 29 maja 2013, o 19:28

adams napisał(a):zapewne znajdzie się tez magiczny "słicz"


Gdyby nie burza u mnie to ten słicz byłby juz teraz wypróbowany :-)

adams napisał(a):ale czy Ty masz przycisk D na pilocie ?
[quote="adams"]

No i wszystko działa jak należy dzieki poradnikowi z elektrody.
Przycisk "D" to najniższy guzik w tych pilotach.
Szacun dla kolegi "adams" i punkt za zainteresowanie.
Avatar użytkownika
Gofer
Gaduła
 
Posty: 607
Dołączył(a): 4 lut 2009, o 08:50
Lokalizacja: EL ... LX


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości