STEROWNIK CENTRALNYM ZAMKIEM CARPROTECT BX10 BX-10 GOLF 3

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

STEROWNIK CENTRALNYM ZAMKIEM CARPROTECT BX10 BX-10 GOLF 3

Postprzez Staury » 18 lis 2011, o 19:56

WITAM KUPIŁEM CENTRALKĘ JAK W TEMACIE NA TEJ AUKCJI http://allegro.pl/show_item.php?item=1896276672

NIE WIEM JAK JĄ PODŁĄCZYĆ DO MOJEGO GOLFA CENTRALNY ZAMEK MAM ORYGINALNY.
POPROSZĘ O PROSTĄ INSTRUKCJĘ JAK DLA CHŁOPA...
MAM DOMYKANY TYLKO SZYBERDACH PO ZAMKNIĘCIU, SZYBY NIE SĄ ELEKTRYCZNE.

POSIADA NASTEPUJĄCE FUNKCJE:

1. Blokowanie drzwi + -

2. Odblokowanie drzwi + -
3. Lokalizacja pojazdu
4. DODATKOWY KANAŁ DO otwierania bagażnika -
5. Blokowanie elektryczne i powietrzne (pneumatyczne)
6. Pogramowanie pilotów
7. POSIADA DIODY ROZDZIELAJĄCE KIERUNKI W FABRYCZNEJ WIĄZCE ORAZ DODATKOWE BEZPIECZNIKI.
8. WYJSCIE NA KIERUNKOWSKAZY

MOŻE MI KTOŚ NAPISAĆ INSTRUKCJĘ JAK DLA CHŁOPA ??
GDZIE JAKIMI KABLAMI SIĘ WPIĄĆ. MYŚLĘ ŻE TEN TEMAT PRZYDA SIĘ DLA INNYCH OSÓB KTÓRE KUPIĄ TEN STEROWNIK A JEST ON POPULARNY. INSTRUKCJE JAKĄ DOSTAŁEM WYSYŁAM, ALE NIC Z NIEJ NIE ROZUMIEM ;)
http://zapodaj.net/6d6e9172c8e4.jpg.html
INSTRUKCJA:
http://zapodaj.net/e555d2847020.jpg.html
Avatar użytkownika
Staury
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 25 paź 2011, o 10:06
Lokalizacja: Sławno

STEROWNIK CENTRALNYM ZAMKIEM CARPROTECT BX10 BX-10 GOLF 3

 

Postprzez AREK_GDYNIA » 18 lis 2011, o 22:39

5 minut roboty: Czarny kabel z centralki podłączasz do masy czyli brązowy kabel w aucie. Czerwony wraz z żółtym i żółty z czarnym paskiem do zasilania + 12V( np wiązka idąca do lampki sufitowej ,znajdziesz ją nad skrzynką bezpieczników). Niebieskie kable to kierunki czyli czarny z białym paskiem i czarny z zielonym paskiem w progu. Sterowanie zamka to zielony i szary w słupku(wiązka drzwi kierowcy),do nich podłączasz biały i bialy z czarnym paskiem.
AREK_GDYNIA
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16 lis 2011, o 20:10
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez uzbek » 18 lis 2011, o 23:58

Jak masz kolego centralny fabryczny VW to polecam montaż w bagażniku, dużo mniej kabli do rozróżniania i większe miejsce pracy.

Montowałem tydzień temu BX30 i kostka jest chyba taka sama, więc:
Czarny kabel z centralki połączyć z masą (brąz przy pompce)
Czerwony, żółty i żółto-czarny z centralki podłączasz do plusa (przy pompce bodajże czerwony z paskiem, musisz sobie sprawdzić miernikiem/lampką)
Biały kabel z centralki (+ zamknij) połączyć z szarym kablem z pompki (+ close)
Biało czarny kabel z centralki (+ otwórz) połączyć z zielonym kablem z pompki (+ open)
Kabel brązowy rozgałęzić na 2, i przez diody prostownicze (min 3A, ja mam 10A) połączyć z plusami kierunkowskazów lamp tylnych (o ile dobrze pamiętam zielone kable z czerwonym paskiem ale ręki sobie uciąć nie dam, też musisz sprawdzić).

W ten sposób wszystko kula, kierunki mrugają, auto się zamyka i otwiera a i zasięg z bagażnika o dziwo jest dość duży.

Robiłem metodą prób i błędów sprawdzając co jest do czego po kolei każdy kabelek w kostce pompki, zajęło mi ok. 1h sprawdzanie z lutowaniem. Szyberdachu nie podepniesz bo centralka nie ma takiej funkcji. I sygnał sterowania ustaw zworką na 0,5s.
Avatar użytkownika
uzbek
Badacz tematu
 
Posty: 353
Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 10:40
Lokalizacja: ZMY Barlinek / FG

Postprzez Staury » 19 lis 2011, o 03:39

uzbek napisał(a):Kabel brązowy rozgałęzić na 2, i przez diody prostownicze (min 3A, ja mam 10A) połączyć z plusami kierunkowskazów lamp tylnych (o ile dobrze pamiętam zielone kable z czerwonym paskiem ale ręki sobie uciąć nie dam, też musisz sprawdzić).

W ten sposób wszystko kula, kierunki mrugają, auto się zamyka i otwiera a i zasięg z bagażnika o dziwo jest dość duży.

Robiłem metodą prób i błędów sprawdzając co jest do czego po kolei każdy kabelek w kostce pompki, zajęło mi ok. 1h sprawdzanie z lutowaniem. Szyberdachu nie podepniesz bo centralka nie ma takiej funkcji. I sygnał sterowania ustaw zworką na 0,5s.


kabel ten od kierunków jest rozdzielony na dwa oryginalnie, wychodzą oba z centralki, są na nich diody i bezpieczniki wlutowane na dwóch kablach niebieskich, więc chyba nie muszę nic już robić z tymi dwoma kablami ?
Na 0,5 ? do zamka pneumatycznego?
Kierunki będą mrygać wszystkie 4 ?
O co chodzi z tym otwieraniem klapy bo ster ma taką opcję?

[ Dodano: 2011-11-19, 12:28 ]
Podłączyłem, chodzi ładnie, ale ustawiony mam na 3,5 sekundy, i nadal nie wiem od czego to otwieranie bagażnika, na jakiej zasadzie to działa.
Avatar użytkownika
Staury
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 25 paź 2011, o 10:06
Lokalizacja: Sławno

Postprzez pablomed » 19 lis 2011, o 23:54

kolego nie podłączasz tego, kable do bagażnika użyłbyś wtedy gdybyś sobie dorobił dodatkowy siłownik elektryczny do otwierania zamka bagażnika tak że sam odskoczy, w oryginale zamek pneumatyczny otwiera zamek bagażnika jednocześnie z drzwiami i klapką wlewu. Ustaw na pół sekundy.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez uzbek » 20 lis 2011, o 12:54

Staury napisał(a):
uzbek napisał(a):Kabel brązowy rozgałęzić na 2, i przez diody prostownicze (min 3A, ja mam 10A) połączyć z plusami kierunkowskazów lamp tylnych (o ile dobrze pamiętam zielone kable z czerwonym paskiem ale ręki sobie uciąć nie dam, też musisz sprawdzić).

W ten sposób wszystko kula, kierunki mrugają, auto się zamyka i otwiera a i zasięg z bagażnika o dziwo jest dość duży.

Robiłem metodą prób i błędów sprawdzając co jest do czego po kolei każdy kabelek w kostce pompki, zajęło mi ok. 1h sprawdzanie z lutowaniem. Szyberdachu nie podepniesz bo centralka nie ma takiej funkcji. I sygnał sterowania ustaw zworką na 0,5s.


kabel ten od kierunków jest rozdzielony na dwa oryginalnie, wychodzą oba z centralki, są na nich diody i bezpieczniki wlutowane na dwóch kablach niebieskich, więc chyba nie muszę nic już robić z tymi dwoma kablami ?
Na 0,5 ? do zamka pneumatycznego?
Kierunki będą mrygać wszystkie 4 ?
O co chodzi z tym otwieraniem klapy bo ster ma taką opcję?

[ Dodano: 2011-11-19, 12:28 ]
Podłączyłem, chodzi ładnie, ale ustawiony mam na 3,5 sekundy, i nadal nie wiem od czego to otwieranie bagażnika, na jakiej zasadzie to działa.


Otwieranie pneumatyczne - oczywiście, ale 3,5s jest w przypadku gdy pompka jest zasilana z centralki, a na w VW ma swoje odrębne zasilanie i potrzebuje tylko króciutkiego impulsu żeby sama z siebie otworzyła auto. I z kierunkami też miałem dylemat u mnie ale mrugają wszystkie 6.

A bagażnik to tak jak pisze pablomed, potrzebujesz dodatkowego siłownika w bagażniku co by ci mechanizm otwierania klapy wciskał żeby szła sama do góry, zrobię to sobie jak znajdę czas żeby rozkręcić klapę i jak kupię mocniejsze siłowniki. http://www.youtube.com/watch?v=_QRFfw5C ... re=related
Avatar użytkownika
uzbek
Badacz tematu
 
Posty: 353
Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 10:40
Lokalizacja: ZMY Barlinek / FG

Postprzez Staury » 20 lis 2011, o 14:44

Ok dzięki wszystkim Za odpowiedzi
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Staury
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 25 paź 2011, o 10:06
Lokalizacja: Sławno

Postprzez Dawca219 » 24 gru 2011, o 15:23

uzbek napisał(a):Kabel brązowy rozgałęzić na 2, i przez diody prostownicze (min 3A, ja mam 10A) połączyć z plusami kierunkowskazów lamp tylnych (o ile dobrze pamiętam zielone kable z czerwonym paskiem ale ręki sobie uciąć nie dam, też musisz sprawdzić).

W ten sposób wszystko kula, kierunki mrugają, auto się zamyka i otwiera a i zasięg z bagażnika o dziwo jest dość duży.



koledzy tego nie rozumiem ktory brazowy kabel moze mi ktos dokladnie to opisac wszystko podlaczylem jest ok otwiera sie wszystko zamyka tylko kierunki mi nie mrugaja.

Chodzi o brązowy kabel od masy ? rozciąć na 2 części dolutować do tych 2 rozgałęzionych brązowych kabli diody prostownicze i połączyć z plusami kierunkowskazów ??
Avatar użytkownika
Dawca219
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 5 lip 2011, o 22:34
Lokalizacja: Łdz

Postprzez Zico63 » 24 gru 2011, o 17:51

W żadnym wypadku. Nieporozumienia wynikają z faktu użycia przez producenta INNYCH kolorów do poszczególnych funkcji w Carprotect BX 10 a innych w BX 20. U Kolegi będzie to przewód NIEBIESKI:
AREK_GDYNIA napisał(a):Niebieskie kable to kierunki czyli czarny z białym paskiem i czarny z zielonym paskiem w progu.

Od niebieskiego z Carprotect'a należy rozprowadzić prąd (tam ma pojawiać się plus) na przewody kierunkowskazów, opisane w temacie;
Zawsze też należy sprawdzać schemat otrzymany a i tak potem żaróweczką na próbę; nie montować niesprawdzonego - "na gotowo".
Można posiłkować się tym tematem:
http://forum.vw-passat.pl/threads/49754 ... otect-BX10
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez Sekate » 26 gru 2011, o 13:16

Przewody do kierunkowskazów montujesz do podłużnej kostki:
- w lewej lampie - przewód drugi licząc od środka auta (biało czarny chyba),
- w prawej lampie - przewód przedostatni licząc od środka auta (zielono czarny).
Avatar użytkownika
Sekate
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 12:10
Lokalizacja: Stegna


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości