sterownik zdalnego zamykania

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

sterownik zdalnego zamykania

Postprzez maro198805 » 2 lut 2011, o 19:45

mam problem ze sterownikiem zdalnego zamykania drzwi firmy noxon T3, przy zalozeniu ustawiono go w konfiguracji (kanal dodatkowy sterowanie plusem i centralny zamek 0,5 sek.), i powoduje on rozladowanie akumulatora i pali bezpieczniki od tego sterownika, a chyba powinien byc skonfigurowany (kanal dodatkowy sterowanie minusem i centralny zamek 3,5 sek. pneumatyczny) moze ktos sie tym kiedys bawil i wie jak powinno byc? z gory dziekuje
maro198805
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 8 paź 2009, o 15:00
Lokalizacja: Opoczno

sterownik zdalnego zamykania

 

Postprzez pablomed » 2 lut 2011, o 22:54

Wszystko jest opisane na forum, ustawiasz na jak najkrótszy czas 0,5 s z tym że nie od ustawienia na 3.5 s pali bezpieczniki tylko musi być jakiś błąd w montażu albo uszkodzony sam sterownik. Może być tez na 3.5 sekundyale będzie wówczas problem z otwieraniem się oryginalnych szyb elektrycznych po rozbrojeniu jesli masz takowe .
Wybierasz podschemat sterowanie plusami ( nie sterowanie zamkami pneumatycznymi) . Kabel biały dajesz do kabla szarego przy pompce lub szarego albo szaroczerwonego w wiązce drzwiowej, a kabel biało czarny odpowiednio do zielonego lub zielono-czerwonego. Jeśli masz szyby i dach i chcesz domykania to kabel czarny który podaje masę podpinasz przez przekaźnik (przerzutnik) do tego samego kabla szarego co zamykanie zamka. Wówczas kabla białego nie musisz (ale możesz) podłączyć. Schemat przerzutnika dawałem na tym forum znajdziesz wyszukiwarką.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez maro198805 » 26 lip 2011, o 10:23

przyjrzałem się wczoraj tym połączeniom przy centralce i zauważyłem, że pomaranczowy i pomaranczowo czarny wpięte sa do czarnego grubego (masy) wypiolem je bo na schemacie sterowania plusami nie sa nigdzie podpiete czy to moglo powodowac palenie bezpiecznikow bo na razie ten problem sie nie pojawia
maro198805
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 8 paź 2009, o 15:00
Lokalizacja: Opoczno

Postprzez pablomed » 31 lip 2011, o 16:30

tak, z tym że masy w oryginale są brązowe a czarne to plus po zapłonie więc nie całkiem rozumiem
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Zico63 » 31 lip 2011, o 23:34

maro198805 napisał(a):przyjrzałem się wczoraj tym połączeniom przy centralce i zauważyłem, że pomaranczowy i pomaranczowo czarny wpięte sa do czarnego grubego (masy)

Naturalnie, że było złe to podpięcie. Kolega pisze o kolorach w sterowniku
To kolory Carprotect'a ale widzę, że pasują:
Obrazek

Część wykonawcza w takich sterownikach to dwa przekaźniki podające przemiennie napięcia na przewody wyjściowe. Podpięcie jeszcze pomarańczowego i pomarańczowo-czarnego do minusa (w sterowniku to czarny) musi robić potężne zwarcie!
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez maro198805 » 31 lip 2011, o 23:41

dziekuje koledze za potwierdzenie , sam juz poprawilem i nie ma nigdzie zwarcia jak bylo wczesniej (rysunek tez sie przyda)
maro198805
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 8 paź 2009, o 15:00
Lokalizacja: Opoczno


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości