Swap 1.8 AAM na 2.0 ADY pytanie/problem

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Swap 1.8 AAM na 2.0 ADY pytanie/problem

Postprzez Y@RO » 27 lis 2011, o 17:23

czesc. robie wlasnie swapa na ady i napotkal mnie jeden problem. posiadam cala wiazke el. do silnika od ADY. do silnika 1.8 szly dwie wiazki a do 2.0 idzie jedna, bo druga ktora byla w komorze szla do ABSu, ale malo wazne. ogolnie w skrzynce bezpiecznikow wszystko jest podpiete tak jak ma byc, bo gdzie indziej nie pasuje ale zostaly mi cztery wtyczki wolne, znaczy ogolnie jest ich wiecej ale sa to do jakiegos dodatkowego wyposazenia. mnie jednak wpadly w oko dwie .... na 1 zdjeciu sa wtyczki/gniazda ktore ida z wiazki el. silnika, czerwona jest na 4 piny a czarna jest na 2. a na 2 zdjeciu jest rowniez czerwona tylko ze na dwa piny i czarna tez na 2 piny. Jak mam je ze soba polaczyc bo domyslam sie po kolorach kabli ze maja byc razem tylko ze z czerwonego gniazda wychodzi dodatkowo jeden zolto-niebieski oraz obazaowy a z czarnego gniazda dodatkowo bialy. po schemacie doszedlem do tego ze sa to wtyczki zwiazane ze swiatlami cos bo ta na dwa piny czerwona idzie do przelacznika swiatel a dokladnie do regulacji wysokosci z tego co kojaze.

Obrazek Obrazek

ogolniie zostaly mi jakies pojedyncze wtyczki szare dwie i dwie brazaowe male ktorych nie mam gdzie wpiac wiec domyslam sie ze to od dodatkowego wyposazenia bo w 1.8 tez nie mialem wszystkich podpietych, reszte niebieskich, zielonych zoltych pospinalem razem do poczwornych gniazdek. moze jakies wskazowki macie dot. instalacji i jej swapa ?
Zapraszam do komentowania i oglądania :) :D :P

http://www.golf3.pl/topics2/germanik-mk ... vt6067.htm
_________________
Avatar użytkownika
Y@RO
Czytacz
 
Posty: 116
Dołączył(a): 2 maja 2008, o 22:11
Lokalizacja: Liban City :]

Swap 1.8 AAM na 2.0 ADY pytanie/problem

 

Postprzez pablomed » 27 lis 2011, o 18:12

sam tam ma różne w wolne wtyczki, częśc jest chyba od MFA którego nie posiadam. Nie widzę dokładnie na fotkach opis tez dałeś niezbyt czytelny, ale ta do regulacji świateł ma miec 3 piny i 4 kable ( w jedym z pinów 2 podłączone kabelki . Pozostałymi bym się na razie nie martwił, a już napewno nie podłączał na chybił trafił zeby jakiejś zwary nie zrobić.
Jeśli chodzi o elektrykę i osprzęt do tego swapa podstawa to pompa 3 barowa do baku i dodatkowy przekaźnik z nadrukiem 30 w pozycję R3 skrzynki. A z reszty spraw to wydech pasowałby grubszy cały, poza tym jakoś nie widze problemów.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Y@RO » 27 lis 2011, o 18:19

pablomed napisał(a):sam tam ma różne w wolne wtyczki, częśc jest chyba od MFA którego nie posiadam. Nie widzę dokładnie na fotkach opis tez dałeś niezbyt czytelny, ale ta do regulacji świateł ma miec 3 piny i 4 kable ( w jedym z pinów 2 podłączone kabelki . Pozostałymi bym się na razie nie martwił, a już napewno nie podłączał na chybił trafił zeby jakiejś zwary nie zrobić.
Jeśli chodzi o elektrykę i osprzęt do tego swapa podstawa to pompa 3 barowa do baku i dodatkowy przekaźnik z nadrukiem 30 w pozycję R3 skrzynki. A z reszty spraw to wydech pasowałby grubszy cały, poza tym jakoś nie widze problemów.


znaczy tak, do swiatel jest wlasnie ta czerwona kostka od regulacji z tym ze u mnie w 1,8 byly dwa kable w kostce a tu w 2.0 sa cztery, i bede musial jakos polaczyc kable a ta czarna wlasnie tez jest od swiatel z tym ze w 2.0 ma trzy kable a w 1.8 miala dwa ( w jednej i drugiej sa te same kolory kabli + ten dodatkowy przewod w 2.0 ) co do pompki to mam 3 bary i przekaznik. Ogolnie to wszystko mam tylko te dwie wtyczki mi zostaly i wole sie spytac :))
Zapraszam do komentowania i oglądania :) :D :P

http://www.golf3.pl/topics2/germanik-mk ... vt6067.htm
_________________
Avatar użytkownika
Y@RO
Czytacz
 
Posty: 116
Dołączył(a): 2 maja 2008, o 22:11
Lokalizacja: Liban City :]


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 47 gości