Moderator: Moderator
K@mil napisał(a):w zarowce h4 sa dwa włókna i i przy dlugich swiatlach pala jest obydwa (przy krótkich jedno włókno) ...
Bradley napisał(a):A nie jest tak, ze gdy ciagniemy wajche do siebie i trzymamy to wtedy pala sie obydwa wlokna zarowki H4 a gdy pusczamy to pali sie tylko jedno wlokno (od dlugich swiatel) a mijania gasna ? Stad roznica w jasnosci.
raf.sie napisał(a):chodzi o to że gdy przytrzymam włącznik od świateł drogowych to świecą one o wiele jaśniej a gdy puszcze to ciemniej dlaczego tak jest??
Bradley napisał(a):...gdy ciagniemy wajche do siebie i trzymamy to wtedy pala sie obydwa wlokna zarowki H4 a gdy pusczamy to pali sie tylko jedno wlokno (od dlugich swiatel) a mijania gasna...
gello1 napisał(a):K@mil napisał(a):w zarowce h4 sa dwa włókna i i przy dlugich swiatlach pala jest obydwa (przy krótkich jedno włókno) ...
Nie prawda jedno włókno jest od krótkich(wiązka światła pada po jednym kątem)a drugie włókno jest od świateł drogowych(inny kąt padania światła). Gdyby paliły się oba włókna to zarówka by stopiła odbłyśnik
sweetboy90 napisał(a):nie bo ja mam h1 h1 a tez jasniej swieca jak trzymam manetke
Snejk18 napisał(a): Bo słyszałem o takich sytuacjach, że w H1+H1 po włączeniu długich, krótkie potrafiły gasnąć.
Snejk18, gdy wlacze dlugie to pala sie i te i te ale jak trzymam manetke to swieca mocniej
sweetboy90 napisał(a):nie bo ja mam h1 h1 a tez jasniej swieca jak trzymam manetke
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 19 gości