Opik napisał(a):(+) akumulatora
Po drodze obowiązkowo bezpiecznik oczywiście
Moderator: Moderator
Opik napisał(a):(+) akumulatora bezpiecznik przewód do kabiny przekaźnik włącznik kabelek come back pod maskę rozgałęzienie kabelka jeden kabelek pod jedną żarówkę, drugi pod drugą / minusy połączone ze sobą i do masy
trojeczkaGT napisał(a):wlaczajac dlugie wlaczaja one tez halogeny
meerkat napisał(a):1. bezpiecznik na przewodzie z aku do przelacznika
2. Jedna H3 to 55W razem masz 110 przy 12V z Aku prąd masz około 10A. Musisz kupić przełącznik który to wytrzyma najlepiej taki na 15A.
3. Jak niechesz przełącznika na 15A musisz zamontować przekaźnik.
Przekaźnik da ci tezalete że będziesz mogl wlaczać halogeny np. po włączeniu postojowych, tak jak jest w każdej instalacji samochodowej. No chyba że chcesz je włączać niezależnie,nawet jak nie ma kluczyka w stacyjce.
reszta Ok.
Panypodłaczyłem według schematu ten pr5zekaźnik i dzieje się tak po przekręceniu stacyjki ledy nie swiecą na postóju myk przekaźnik się odzywa ledy świeca po właczeniu mijania ledy nadal się świecą zle coś podłączam czy jak mam plus po stacyjce z klaksonu. Ledy dopiero gasną na dlugich Kupiłem taki przekaźnik http://hurtowniaczesci.totu.pl/p2384664 ... 32-019-150 rozwiązane temat do zamknieciameerkat napisał(a):marcin8777 napisał(a):Bedzie to działało tak że jak przekręcisz kluczyk to zapalą sie dzienne, po przekręceniu na mijania przekaźnik przeskoczy i rozłączy 12V od ledów.
tu sie dziabnołem, powinno być postojowe. Generalnie wyglada to tak:
pin 30 i 87a sa w przekazniku normalnie zwarte a 30 i 87 sa normalnie rozwarte. 85 i 86 steruja przekaznikiem czyli przelaczaja pomiedzy polaczeniem pinu 30 z pinem 87a albo 87.
U ciebie bedzie to dzialalo tak: przekrecasz kluczyk pojawia sie napiecie na pinie 87A i zasila LEDy. Włączasz postojowe przekaznik przeskakuje i rozłącza pin 87a i załącza 87 który jest pusty - ledy gasna.
pablomed napisał(a):Opik, zacznijmy od tego że na http://forum.vwgolf.pl jest porada jak łatwo przerobić zwykły włącznik dodając mu opcję halogenów. Będzie się różnił od oryginału tym że nie będzie kontrolki halogenów przednich, oraz tym że nie włączysz w nim halogenów przy zapalonych tylko światłach pozycyjnych, muszą być długie lub mijania, ale to 100 razy porządniejszy sposób rozwiązania niż wtykanie dodatkowego nie pasującego do deski włącznika
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 34 gości