Światła zewnętrzne

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez dln1991 » 19 wrz 2012, o 19:19

już wiem o co chodzi i jak to zrobić, tyle że nie wiem jakie jest napięcie do tych diod, bo wszędzie są oznaczenia ale jedynie + lub -, wartości żadnych nie ma :(

nie wiem czy ma to znaczenie, ale przed diodami były szeregowo rezystory, więc może będzie to 3V ??

wtedy można by kupić coś takiego i to zrobić : DIODA
Moje MK3 ( . )( . ) kliknij na jeden z cycuszków aby obejrzeć.
Avatar użytkownika
dln1991
Czytacz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 8 mar 2012, o 21:31
Lokalizacja: Płock

 

Postprzez Stachu_76 » 19 wrz 2012, o 20:15

to wynika że nie były na 12 V a ja bym nie gdybał bym czy jest 3V ( (3,2V-3,6V) tylko kupił na 12 V i tak jak pisał prezesik25, zachować polaryzacje
Avatar użytkownika
Stachu_76
Czytacz
 
Posty: 112
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 13:23
Lokalizacja: Piaseczno
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Zrazik » 21 wrz 2012, o 09:51

variant yacht napisał(a):
adi napisał(a):Panowie a powiedzcie mi jeszcze jak zrobic zeby swiatła pozycyjne tez swiecił cały pasek . Myslałem nad transmormatorkiem zmniejszającym napiecie do np 9 V a po wcisnieciu pedała hamulca napiecie wzrosło ????
trzy podwójne zarowki (p21w5) plus diody ( przy diodach prądowych pamietac ze bedą sie grzały wiec je przytulic na blasze zeby odprowadzic nadmiar ciepełka) dla p .mgielnych i bedzie banglać (dałbym tylko grubsze kable na liniach zasilania dla sw spokoju... aczkolwiek przeciez pod fabryczna instalacje podlacza sie zasilanie dla swiateł przyczepy i auto od tego nie płonie.) u siebie w variancie na górnych stopach tez dalem podwójne zarowki wiec mam podwojne pozycje ale w moim przypadku wystarczyło tylko wprowadzic styk dodatkowy na gornym polu i wpiąc sie z zasileniem drugiej pozycji w dodatkowe gniazdo na plytce zarowek....


A możesz napisać gdzie się wpiąć w lampach w variancie, bo byłbym zainteresowany takim modem. A dodatkowo może wiesz gdzie się z 3 stopem wpiąć? Bo coś mi się źle zmasował i działa tylko jak pozycyjne są wyłączone :/
Zrazik
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3 lis 2011, o 19:23
Lokalizacja: Śląsk

kierunkowskaz

Postprzez sebaaa1992 » 21 wrz 2012, o 11:04

witam ostatnio rowniez nie dziala kierunek lewy.prawy dziala normalnie a lewy nie dobiero jak dotkne manetke leciutko do siebie to ok,awaryjne ok.prosze o pomoc
sebaaa1992
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 00:10
Lokalizacja: pomorskie

Postprzez variant yacht » 21 wrz 2012, o 14:09

wyjmij wkład lamp tylnych, przejzyj drogę metalowych sciezek na jego odwrocie (od stopu i pozycji ) i bedziesz wiedzial gdzie wpiąć plus od zarowki pozycyjnej, to jest jedno z gniazdek wykorzystywanych przy wpinaniu instalacji haka , tak samo wepniesz 3ci stop, szukając po sciezkach.....
zapraszam na VARIANT YACHTOWY STORY moj-golf/usa-variant-yachtowy-story-t41787.html
variant yacht
Badacz tematu
 
Posty: 220
Dołączył(a): 5 paź 2011, o 14:02
Lokalizacja: warszawa/jozefow

Postprzez Radi » 21 wrz 2012, o 15:26

zybi napisał(a):chciałbym (chyba) żeby elektryk zainstalował w to wszystko jakiś przerywacz czy coś takiego żeby szybko pulsowały podczas hamowania. Jak migacz tylko szybciej :mrgreen:


najlepiej zarzuć do tego kolorofon za szybe i będziesz mógł robic dyskoteki pod remizami :lol:
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pietrasiak2 » 21 wrz 2012, o 15:42

Rozbierz i przeczyść styki i skręć , chyba że poluzowały się te 2 śrubki. Przeważnie to wina osadu z kurzu :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez T@jny1990 » 21 wrz 2012, o 16:53

jak kolega pisze. styki manetki do wyczyszczenia... chyba ze sie plastik podtopil to papier scierny i przycieramy bo u mnie tak blokowalo
Najmniej groźny pies jest ten co najwięcej szczeka...

=>zmiana zawieszenia na ORI str3<=>kolizyjka str4<=>ORI FRONT str5<=
Moja mała Biała Bestia
Avatar użytkownika
T@jny1990
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 19 lip 2010, o 15:34
Lokalizacja: Mława/Toruń/Neuwied(De)

Postprzez sebaaa1992 » 21 wrz 2012, o 23:04

ok dzieki jutro zobacze i dam znac
sebaaa1992
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 00:10
Lokalizacja: pomorskie

Postprzez radomiak » 22 wrz 2012, o 00:43

Radi mk3 napisał(a):zybi napisał/a:
chciałbym (chyba) żeby elektryk zainstalował w to wszystko jakiś przerywacz czy coś takiego żeby szybko pulsowały podczas hamowania. Jak migacz tylko szybciej :mrgreen:


a potem jedziesz za takim i sie zastanawiasz przez moment >zwarcie na lampach czy naprawde hamuje< :dobani:
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

Postprzez variant yacht » 22 wrz 2012, o 10:31

radomiak napisał(a):
Radi mk3 napisał(a):zybi napisał/a:
chciałbym (chyba) żeby elektryk zainstalował w to wszystko jakiś przerywacz czy coś takiego żeby szybko pulsowały podczas hamowania. Jak migacz tylko szybciej :mrgreen:


a potem jedziesz za takim i sie zastanawiasz przez moment >zwarcie na lampach czy naprawde hamuje< :dobani:
wiele aut ze sredniej i wyzszej półki ma przy awaryjnym hamowaniu pulsacyjne swiatła stopu...tam gdzie sie jezdzi bardzo szybko pomaga to wlasnie odroznic prawdziwe hamowanie od wielbicieli jazdy z nogą na hamulcu, mnie osobiscie do bialej gorączki doprowadzaja ludzie ktorzy żeby odrobine zwolnic na autostradzie dotykają odrazu hamulca zamiast poprostu zdjąc noge z gazu , taki matoł co chwila mruga stopami zmienia pas - hamulec, kierunek, zmienia stacje w radiu noga na pedale hamulca , patrzy na nawigacje hamulec , tak wiec zwarcia w mózgu wywolują podobny efekt jak te w lampach :-P
Ostatnio edytowano 22 wrz 2012, o 17:47 przez variant yacht, łącznie edytowano 1 raz
zapraszam na VARIANT YACHTOWY STORY moj-golf/usa-variant-yachtowy-story-t41787.html
variant yacht
Badacz tematu
 
Posty: 220
Dołączył(a): 5 paź 2011, o 14:02
Lokalizacja: warszawa/jozefow

Postprzez strzeliniasty » 22 wrz 2012, o 10:39

variant yacht napisał(a):wiele aut ze sredniej i wyzszej półki ma przy awaryjnym hamowaniu pulsacyjne swiatła awaryjne


tylko ze to dziala w oparciu o ABS - mam ta funkcje w busie i w zimie jak sie wlaczy ABS przy hamowaniu to awaryjne mrugaja prawie caly czas, tak samo dzialaja np w oplu insignia tylko z tym ze tam mrugaja swiatla hamowania

co do stopu na 3 zarowki - czy to jest ciezarowka zeby bylo hamowanie widac z kilometra no chyba ze koledze juz ktos w bagaznik wjechal i teraz ma jakas traume chce oznajmic tym z tylu ze hamuje ale zapomnial o fakcie ze kogos oslepi i kolejny wjazd murowany
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 15 gości