Światła zewnętrzne

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez Paweu » 25 paź 2012, o 14:55

No normalnie... Musisz wykręcić wkład.. tam gdzie podłączasz wtyczkę od kierunku...
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

 

Postprzez spaceman » 25 paź 2012, o 15:09

....Dzięki...nie wiem czy to jest sklejone czy co ale trzyma się mocno
Golf CL 1.6 AEA 95r.
spaceman
Czytacz
 
Posty: 97
Dołączył(a): 5 kwi 2012, o 11:31
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Paweu » 25 paź 2012, o 15:19

....Dzięki...nie wiem czy to jest sklejone czy co ale trzyma się mocno



nie powinno być sklejone.. chyba że ktoś wymieniał już kiedyś tą żarówkę przed tobą...
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez pablomed » 25 paź 2012, o 20:10

piorun665, jeśli wolne obroty sa prawidłowe, niema spadków poniżej 400-450/min to zacznij od sprawdzenia napięcia ładowania czy jest stałe w całym zakresie obrotów, bo podejrzewam że nie jest co oznacza uszkodzenie regulatora napięcia - wymiana jest prosta w alternatorach Boscha, w Valeo - trochę tridniejsza i sam regilator do Valeo drogi i ciężki dio kupienia - więc jeśli masz Valeo i potwierdzi że ma walnięty regulator to lepiej kup używany alternator Boscha od poniżej 100 na allego, na szrotach 150-200
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Swiatlła krótkie

Postprzez dawidbp » 27 paź 2012, o 14:20

Witam.
Mam swojego Gofra od miesiąca, od 2 Tygodni jest problem najpierw jedna żarówka nie świeciła-wymieniłem.
Dalej nic potem znikła druga .... jeżdżę na długich...która świeca jak zwykłe;/
Sprawdziłem bezpieczniki-ok
Sprawdziłem wtyczkę co lampy-brak prądu :!:
Pytanie gdzie mógł zginać lub proszę o jakiś schemacik żeby naleźć i poprawić
Lub proszę o wasze podpowiedzi ....
dawidbp
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 14:16
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez michaal » 27 paź 2012, o 16:19

Sprawdź czy masz prąd w złączu nad chłodnicą. Bo tam idą przewody do lamp. dopiero od tego złącza idą do przełącznika. Co do pinów w złączu ci nie powiem ale dojdziesz do tego które to. Schematy masz w książkach typu sam naprawiam.
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

Postprzez Zico63 » 27 paź 2012, o 16:23

dawidbp napisał(a):Sprawdziłem bezpieczniki-ok
Zgoda, ale czy jest na nim napięcie? Bo być może padł przełącznik na kierownicy.
Kolor kabli to żółty z czarnym paskiem (nie na odwrót!!!) i żółty.
Rozbierze Kolega osłonę kolumny kierowniczej i jest dostęp do wtyków manetek. Tam sprawdzamy te żółte przewody.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Problem z prawym kierunkowskazem

Postprzez AdamPLSieradz » 27 paź 2012, o 17:52

Hej,
mam takie, wręcz idiotyczne pytanie , ale nie wiem , czy to może być "padająca żarówka" ? Czy coś takiego wogóle istnieje?... otóż mój prawy przedni kierunkowskaz raz dziala raz nie.... pojawiło się to dzisiaj, wraz z nasileniem się opadów, wilgoci. Wyjąłem obudowę i kabelki były nieco zamoczone. Kierunkowskaz , kiedy to jedno światło nie świeci miga bardzo szybko.
Avatar użytkownika
AdamPLSieradz
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 26 kwi 2011, o 15:13
Lokalizacja: Sieradz

Postprzez kermid » 27 paź 2012, o 18:03

Ja u siebie miałem podobnie,przyczyną była właśnie wilgoć w kierunkowskazie a raczej woda.Wysuszyłem kierunkowskaz ,uszczelniłem wszystko silikonem i do dziś mam spokój
Avatar użytkownika
kermid
Badacz tematu
 
Posty: 228
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 16:49
Lokalizacja: Białystok

Postprzez trollu » 28 paź 2012, o 02:36

wysusz, uszczelnij. często jak do kierunkowskazu dostaje się woda bardzo szybko wypalają się styki co kończy się wymianą tego plastiku w który wchodzi żarówka, zobacz jak u Ciebie to wygląda. dobrze jest lekko to przesmarować pastą miedzianą. zobacz tez jak wygląda wtyczka bo styki w niej tez mogą być przyrdzewiałe i może nie łączyć
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pietrasiak2 » 28 paź 2012, o 08:56

trollu napisał(a):wysusz, uszczelnij. często jak do kierunkowskazu dostaje się woda bardzo szybko wypalają się styki co kończy się wymianą tego plastiku w który wchodzi żarówka, zobacz jak u Ciebie to wygląda. dobrze jest lekko to przesmarować pastą miedzianą. zobacz tez jak wygląda wtyczka bo styki w niej tez mogą być przyrdzewiałe i może nie łączyć

Tak jak trolu napisał dodam , że takie woda w obudowie lub duża wilgoć działa przy prądzie stałym jak grzałka , także dobrze doszczelnij kierunek.A przy braku jednej żarowki pozostałe dwie migają zawsze szybciej , a na desce powinien pojawić się jeden raz błysk i zero na tej strzałce co sygnalizuje brak oświetlenia :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez AdamPLSieradz » 28 paź 2012, o 09:43

Dziekuję, przeczyściłem, wychuchałem i wszystko wróciło do normy, pozdrawiam
Avatar użytkownika
AdamPLSieradz
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 26 kwi 2011, o 15:13
Lokalizacja: Sieradz

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 11 gości