wyjąć lampę dla ułatwienia pracy, zwykle nieszczelność jest na łączeniu klosza i powinno pomóc objechanie silkonem tego połączenia po dokładnym oczyszczeniu. Ale w takiej tuningowej lampie trzeba dokładniej obejrzeć czy niema gdzieś pęknięć niedoróbek.
Dokładnie, najpierw zamontuj światła i dobre żarówki. Bez przekaźników te lampy świecą naprawdę dobrze i może nie będziesz widział potrzeby montażu przekaźników.
Żarówki o których piszę zamontowałem i jestem z nich zadowolony. Jest to pierwszy komplet więc zobaczymy jak długo wytrzymają, ale na razie jest OK
To odpinaj Kolego, PO JEDNEJ (!), wtyki na kierownicy i sprawdzaj.
To żmudna ale konieczna procedura przy zwarciach. Jak nic nie widać "na oko" pozostaje tamto.
jak w temacie mam u siebie zamontowany zestaw bi zenonu czyli w lampie mam palnik zwany rowniez zarnikiem h4 swiatlo mijania i drogowe w jednym mam juz swoje umarzone projectorki i tam tez chce zamontowac zenon nie chce czytac odpowiedzi ze to nielegalne i w ogole bo mi to lotto ale czy wystarczy wymienic zarniki czy musze wymienic caly komplet z przetwornicami i okablowaniem ??
tak teoretycznie tez to wiem ze wystarczy zmienic zarniki bo przetwornica odpowiada za barwe ale w mojej instalacji jest bixenon controller opisany w schemacie pod linkiem http://www.hid-light.com/install/install.html czy nie bedzie on w niczym przeszkadzal ?? o to dokladnie pytam
[ Dodano: 2012-11-07, 12:45 ] i co nikt nie wie co to bixenon controller na dolaczonym schemacie ?? czy w niczym nie bedzie przeszkadzal jesli zmienie zarniki na h1 lub h3 ????
Bo istotą "siły świecenia" jest wielkość odbłysnika; a tzw. "soczewka" to porażka, nieporozumienie, krok w przeciwną stronę. Co by tam nie włożyć - nie ma prawa świecić. Wystarczy spojrzeć na "nowoczesne" autobusy Solaris - nic przed nimi nie widać, dobrze, że mają trasy po mieście...
Kiedyś był test poprawności nie siły swiatła a oświetlenia drogi przed pojazdem. Zwyciężyła w nim Łada 2104 (kanciata, nie Samara) a drugie było Volvo 244 - bo mają ogromne, prostokątne odbłyśniki.
I to właściwie wszystko w temacie.