Szarpnięcia podczas jazdy

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Szarpnięcia podczas jazdy

Postprzez krzysiek9126 » 21 sie 2012, o 18:38

hej mam takie pytanie mam vw golfa 3 1.4 95 r . Problem jest następujący pojawia się raz na jakiś czas raz jest dobrze a raz wariuje gdy zapale go to nie równo miernie pracuje silnik podczas jazdy odczuwam szarpanie nawet nie da się jechać gdy włączam światła drogowe odczuwam szarpniecie i jak włączę kierunkowskaz podczas wyprzedzania też i słychać z tłumika takie strzelanie na obrotomierzu wskazówka spada i skacze i pózniej gaśnie . Znajomy polecił mi wymienić silniczek krokowy więc tak zrobiłem i bez zmian dalej pojawia się ten problem nie wiem co mam zrobić :/ . . Może ktoś miał taki problem może mi coś podpowie . Z góry dziękuje
krzysiek9126
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27 maja 2012, o 12:28
Lokalizacja: Zielona Góra

Szarpnięcia podczas jazdy

 

Postprzez michaal » 21 sie 2012, o 20:38

Podejrzewam że przyczyną tego może być uszkodzony czujnik halla. Świadczyłyby o tym wariacje obrotomierza. Strzelanie z tłumika świadczy o złym spalaniu i źle ustawionym zapłonie. Wymieniałeś może kiedyś przewody, świece, kopułkę i palec rozdzielacza. Może się kończą i w wilgotne dni dają o sobie znać.
Podłączałeś go pod komputer, znalazł jakieś błędy.
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

Postprzez krzysiek9126 » 21 sie 2012, o 20:48

Aha a powiedz mi w jaki sposób można wymienić ten czujnik halla i gdzie się znajduje . Ale te szarpanie następuje zaznaczam przy zmianie świateł na drogowe i raz na jakiś czas przy odpaleniu nie da się jechać i tak szarpie jak go trzymam na gazie ?? Wymieniałem takie rzeczy jak świece, kopułkę i palec rozdzielacza , silniczek krokowy . Tak byłem u elektromechanika i stwierdził niby że cała instalacja do przekopania ;/ i powiedział że widzi na komputerze że mam 23 volty a nie 12 ;/ i że niby przebicie jest . Dzięki za info
krzysiek9126
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27 maja 2012, o 12:28
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez strzeliniasty » 21 sie 2012, o 21:05

glowny przewod masowy sprawdz
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez adams33 » 22 sie 2012, o 23:54

Sprawdź również czujnik temperatury :] ( NIEBIESKI ) Ponieważ w 1.4 i 1.6 bardzo często siadał czujnik temperatury i od tego zaczynało się falowowanie silnika :) :) Podejrzewam że gdy rano go odpalisz pracuje równo do chwilowego rozgrzania. :) Zauważ że gdy zacznie podnosić się wskazówka temp. Tylko drgnie zacznie się falowanie silnika :)))

Czujnik halla nie ma nic wspólnego z falowaniem obrotów. jego objaw jest taki że samochód zbyt długo kręci czasem gaśnie podczas jazdy.


Przekażę również ciekawostkę bo MAŁO OSÓB o tym WIE :))
" Gdy zdecydujesz się kupować czujnik halla w każdym jednym sklepie poproś o cały APARAT ZAPŁONOWY ponieważ APARAT ZAPŁONOWY z CZUJNIKIEM HALLA kosztuje 120 zł a sam czujnik kosztuje 220 zł :) "

Jest to taka mała ciekawostka od kolegi czyli mnie :)) Pracuję w sklepie motoryzacyjnym o powiem szczerze dużo takich pierdół lepiej kupować w kpl. Bo są tansze niż pojedyncze podzespoły :)
adams33
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 24 lip 2012, o 14:39
Lokalizacja: Łochów


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości