Sprawdź również czujnik temperatury
![:]](https://www.golf3.pl/images/smilies/cwaniak.gif)
( NIEBIESKI ) Ponieważ w 1.4 i 1.6 bardzo często siadał czujnik temperatury i od tego zaczynało się falowowanie silnika

Podejrzewam że gdy rano go odpalisz pracuje równo do chwilowego rozgrzania.

Zauważ że gdy zacznie podnosić się wskazówka temp. Tylko drgnie zacznie się falowanie silnika

))
Czujnik halla nie ma nic wspólnego z falowaniem obrotów. jego objaw jest taki że samochód zbyt długo kręci czasem gaśnie podczas jazdy.
Przekażę również ciekawostkę bo MAŁO OSÓB o tym WIE

)
" Gdy zdecydujesz się kupować czujnik halla w każdym jednym sklepie poproś o cały APARAT ZAPŁONOWY ponieważ APARAT ZAPŁONOWY z CZUJNIKIEM HALLA kosztuje 120 zł a sam czujnik kosztuje 220 zł

"
Jest to taka mała ciekawostka od kolegi czyli mnie

) Pracuję w sklepie motoryzacyjnym o powiem szczerze dużo takich pierdół lepiej kupować w kpl. Bo są tansze niż pojedyncze podzespoły
