wiesz co ja jeszcze ze swoim szyberdachem nigdzie nie bylem ale wydaje mi sie ze jak pojedziesz do jakiegos elektryka samochodowego i wyjasnisz mu co sie dzieje to powinien(jesli to elektryka) naprawic a jesli to szlag trafil silnik to powinien to wyktyc sprawdzajac przewody od szybera.
w zasadzie jak masz chwile czasu i masz miernik to mozesz sobie sprawdzic czy po przekreceniu stacyjki masz napiecie na glownych kablach przy przelaczniku od szybera i ewentualnie czy jak zalaczysz ktorys wlacznik to czy napiecie jest podawane dalej. jesli na tym polaczeniu stacyjka-przelaczniki-silnik bedzie wszystko ok to bedzie wynikalo ze albo poszla elektryka przy samym silniku albo silnik. w zasadzie to tez mozna sprawdzic jak wymatujesz silnik razem z tym ukladem sterujacym to jak odepniesz ten komputerek od silnika i przy pomozy prostownika podasz na niego 12V i bedzie dzialal to znaczy ze elektryka w tym komputerku sterujacym a jak nie zaqdziala to znaczy ze silnik.
z tym ze nie jestem pewien czy ten silnicvzek jest na 12V ale to powinno pisac na tabliczce znamionowej od niego. tam powinny byc wszystkie jego parametry.
a i jeszcze jedno sprawdz czy prowadnice od szyberdachu sa ok i czy ten jeden motylek suwajacy dachem jest w porzadku czy bnie chaczy nigdzie bo takie problemy tez sie pojawialy to juz czytalem na forum chlopaki opisywali wczesniej
powodzenia i mam nadzieje ze juz niedlugo szyber zadziala