adams napisał(a):... moze wylaczniki krancowe sie starly ... ?
To raczej wykluczam, ponieważ silnik powinien pracować właśnie między krańcówkami, ...ale nie zawadzi chyba jednak sprawdzić. Tylko już nie dziś, padam, miałem ciężki dzień.
Dzięki i pozdrawiam.
[ Dodano: 2008-08-17, 21:18 ]
Okazuje się, że są tzw. zabezpieczenia przeciążeniowe (termiczne?).
Załączam na zdjęciu elementy odpowiedzialne za zabezpieczenie termiczne, FZ8A,30V U400 i
GH8C,30V U250, które jak się okazuje, powodują wyłączenie silniczka przy nadmiernym przeciążeniu. Jednak w moim wypadku jeden z tych elementów (podkreślony) działa na wyrost, nawet wtedy, gdy silniczek nie jest podłączony do szyberdachu. (Sądziłem błędnie, że są to kondensatory, bo podobnie wyglądają.)
Niektórzy proponują zmostkowanie tych zabezpieczeń, ale lepiej byłoby znaleźć jakiś zamiennik, bo może to grozić smutnymi konsekwencjami.
Na zdjęciu zaznaczyłem te elementy, aby inni wiedzieli czego szukać w podobnych przypadkach.
Samochód jest dla mnie, a nie ja dla samochodu.