http://www.google.pl/search?q=silniczek ... 1150%3B862
Tutaj jest zdjęcie zapożyczone chyba z allegro sądząc po adresie w linku. Na początek sprawdź czy nie masz odsuniętej tej plastikowej zaślepki z białą strzałką. Musi być po środku tak jak jest na tym foto. Ona zasłania otwór do imbusa (otwieranie/zamykanie ręczne - rozłączenie krańcówek od silniczka). Tylko nie jestem przekonany czy gdyby to byłoto, to wtedy byłoby wogóle jakiekolwiek pstrykanie przekaźnika w silniczku ? Sprawdź tak czy inaczej roboty na pół minuty. Jeśli to nie to , to proponuje Ci wyjąć silniczek (dwie śruby oryginalnie powinny być na krzyżak) ale to łączy się potem z ponownym ustawianiem punktu zerowego szyberdachu. Ale to nazwałem
Nie jest jakoś bardzo skomplikowane, a pewnie i tak będziesz musiał to zrobić, jeżeli silniczek Ci się nie odezwie. Jak nie będziesz wiedział jak to zrobić będziem myśleć dalej
Aha no i po co wyjąć silniczek ? A no po to żeby na sucho go uruchomić i sprawdzić czy na sucho działa. Jeśli działa to wina przyblokowanego gdzieś szyberdachu (uszkodzenie mechaniczne) jeśli stoi nadal to wina silniczka. Krańcówka etc.
Najpierw sprawdź tą plastikową zaślepkę (były przypadki że ludziom się tam przestawiało samo bądź tez sami grzebali korbką) jak to nie to kombinuj ze sprawdzeniem silniczka. A noi jeszcze spróbuj bujnąć go delikatnie korbką (imbus przyczepiony fabrycznie do silniczka) w jedną bądź drugą stronę może być że się odwiesi "coś" i na tym będzie polegała cała naprawa. Ale szczerze - nie liczyłbym na to
POWODZENIA !