temperatura

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

temperatura

Postprzez raf.corp7 » 1 paź 2013, o 17:08

Witam mam takie pytanie na starym czujniku temperatury golf pokazywal mi tak ponad 90 stopni do 100 dochodziło nawet kupiłem nowy czujnik i teraz mam pomiedzy 80 a 90 stopni . 90 zeby osiągnąć to musze pocisnac go dobrze nie wiecie czasem czym to moze byc ?? bo przeciez powinno byc caly czas 90 stopni.
pozdrawiam Rafał
raf.corp7
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 23 gru 2012, o 16:05
Lokalizacja: Małopolska

temperatura

 

Postprzez adziok09 » 1 paź 2013, o 17:29

mam tak samo jak ty ale jakoś się tym szczególnie nie przejmuje ;-), ja wymieniłem na oryginał volkswagena a termostat wahlera więc nie wiem o co chodzi :-P
Avatar użytkownika
adziok09
Badacz tematu
 
Posty: 342
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 18:28
Lokalizacja: Wlb

Postprzez Przemek199523 » 1 paź 2013, o 17:31

Mam ten sam problem jak jade spokojnie to temperatura trzyma się 80 stopni jak stoje po jakimś czasie łape 90 stopni i włącza się wętylator. Gadałem dzisiaj z mechanikem i powiedział że przy temperaturze +10 to normalne ale mój golf zawsze trzymał to 90 na liczniku i jakiś czas temu przestał i też jestem ciekawy dlaczego tak jest.
Avatar użytkownika
Przemek199523
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 11:13
Lokalizacja: Kościelna Wieś

Postprzez raf.corp7 » 1 paź 2013, o 18:11

he widze ze nie jestem sam no ale chyba tak nie powinno byc u kumpla elegancko 90 stopni trzyma i zastanawiam sie czym to moze byc moze termostat czy cos
raf.corp7
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 23 gru 2012, o 16:05
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez Przemek199523 » 1 paź 2013, o 19:04

A i ja u siebie też zaopserwowałem że moja golfinka troszeczke więcej sobie łyknie ;)
Avatar użytkownika
Przemek199523
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 11:13
Lokalizacja: Kościelna Wieś

Postprzez adziok09 » 1 paź 2013, o 20:33

no przypadek bardzo ciekawy bo tak jak opisujecie podczas jazdy cały czas 80 postój korki itd. 90 i czasami wentylator :-)
Avatar użytkownika
adziok09
Badacz tematu
 
Posty: 342
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 18:28
Lokalizacja: Wlb

Postprzez grac3k » 1 paź 2013, o 21:46

adziok09 napisał(a):no przypadek bardzo ciekawy bo tak jak opisujecie podczas jazdy cały czas 80 postój korki itd. 90 i czasami wentylator :-)



miałem tak samo, wymieniłem termostat na gatesa i 89-90 stopni trzyma non stop ;)
Avatar użytkownika
grac3k
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 27 maja 2013, o 23:41
Lokalizacja: RMI

Postprzez Opik » 1 paź 2013, o 22:30

może też być winny licznik, jak u mnie np
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez adziok09 » 1 paź 2013, o 23:15

Opik, mógłbyś rozwinąć temat bo to ciekawe... jak to sprawdziles?
Avatar użytkownika
adziok09
Badacz tematu
 
Posty: 342
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 18:28
Lokalizacja: Wlb

Postprzez Opik » 2 paź 2013, o 00:13

objaw:
w trasie przy spokojnej jeździe wskazówka pokazuje ok 80-82 stopni, wystarczy się zatrzymać albo pojeździć chwilę w korku żeby temperatura podskoczyła do 105-108 stopni.
Termostat jest nowy sprawny, nie puszcza za wcześnie na duży obieg, ogrzewanie również bardzo w porządku, nie trzeba się długo prosić żeby w środku były hawaje, temperatura oleju również w normie. Na VAGu także wszystko w porządku. Kolejny argument za tym że to wina licznika? Taka ilość cieczy w obiegu przez gorący silnik w życiu nie ostudziłaby się z tych 105 stopni na 80 po przejechaniu spokojnie kilometra, a licznik takie cuda pokazuje ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez dbdgonzo » 2 paź 2013, o 10:59

Panowie mam to samo . U mnie podczas jazdy pokazuje czasami 85 st , a czasem 80 . wymieniłem już 3 termostaty , teraz mam wahlera i dalej to samo . przyzwyczaiłem się już do tego . Jak już ktoś pisał wcześniej , może to być wina licznika . u mnie jest on strasznie anemiczny , chodzi tu o wskazania temp i poziomu paliwa . Z nawiewów daje ciepłem tak jak trzeba , a licznik wskazuje tyle co nic ;p Po odpaleniu i przejechaniu ok 7 km dopiero zaczyna wskazywać te 80 st , sprawdzałem to i termostat otwiera się tak jak trzeba 87 st gdzie na wskaźniku licznikowym jest 65 :P Więc nie ma powodów do obaw .
Avatar użytkownika
dbdgonzo
Czytacz
 
Posty: 104
Dołączył(a): 15 sty 2013, o 19:01
Lokalizacja: DZG
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez adziok09 » 2 paź 2013, o 13:08

a wiecie może kiedy w 1.4 wyłącza się ssanie?
Avatar użytkownika
adziok09
Badacz tematu
 
Posty: 342
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 18:28
Lokalizacja: Wlb


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 37 gości