Tryb awaryjny ECU ABFie

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Tryb awaryjny ECU ABFie

Postprzez czepi » 12 kwi 2012, o 21:57

Witam.
Czy jest to możliwe, że przy braku sygnału, lub przy błędnym sygnale z czujnika Halla w aparacie zapłonowym ECU przejdzie w tryb awaryjny? Mam tak objaw, że silnik ciągnie do 2500 obrotów a powyżej strasznie muli... tak jakby ECU nie pozwalało na przekroczenie konkretnej wartości obrotowej ograniczając moc. Czy ktoś posiadający ABFa może zrobić takie doświadczenie, żeby odpiąć wtyczkę z Halla w aparacie zapłonowym i spróbować się przejechać. Ciekawi mnie czy objawy będą takie same jaku mnie... Pozdrawiam i liczę na pomoc ABFiarzy :)
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin

Tryb awaryjny ECU ABFie

 

Re: Tryb awaryjny ECU ABFie

Postprzez K@mil » 12 kwi 2012, o 22:02

czepi napisał(a):Witam.
Czy jest to możliwe, że przy braku sygnału, lub przy błędnym sygnale z czujnika Halla w aparacie zapłonowym ECU przejdzie w tryb awaryjny? Mam tak objaw, że silnik ciągnie do 2500 obrotów a powyżej strasznie muli... tak jakby ECU nie pozwalało na przekroczenie konkretnej wartości obrotowej ograniczając moc. Czy ktoś posiadający ABFa może zrobić takie doświadczenie, żeby odpiąć wtyczkę z Halla w aparacie zapłonowym i spróbować się przejechać. Ciekawi mnie czy objawy będą takie same jaku mnie... Pozdrawiam i liczę na pomoc ABFiarzy :)


Nie mialem okazji bawić sie ABFem ale np w 2E czy 1,6 jak odlaczylem czujnik halla silnik automatycznie gasł. Odcinalo mu iskre i off
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez czepi » 12 kwi 2012, o 22:18

ABF też zgaśnie ale jak odłączysz czujnik Halla na wale korbowym... przy odłączonym Hallu na aparacie zapłonowym (rozdzielaczu zapłonu) silnik da się odpalić i pracuje

[ Dodano: 2012-04-16, 18:11 ]
Problem rozwiązany... i nie był to żaden tryb awaryjny ECU. Wymontowałem BLOSa i autko chodzi jak wściekłe :) Po prostu Blos wymaga przesmarowania bo nie otwiera się do końca stąd mułowatość przy obrotach powyżej 3000. Proszę o przeniesienie do działu LPG.
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 25 gości

cron