Ustawienie godziny MK3 MFA

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Ustawienie godziny MK3 MFA

Postprzez BiałeGT » 22 sty 2014, o 17:16

Witam, dość nietypowy problem, mianowicie, ustawiam godzine w golfinie wszystko gra, ale jak zgasze silnik to powraca do godziny 12:00..
Jak jade gdzieś to liczy mi godziny od 12:00 aż do zgaszenia silnika tak jaby nie pamiętał godziny, i tak za każdym raze, stało się tak z dnia na dzień..
Avatar użytkownika
BiałeGT
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 9 gru 2013, o 12:32
Lokalizacja: JNC CZN

Ustawienie godziny MK3 MFA

 

Postprzez Piaggio » 22 sty 2014, o 18:16

akumulator 100% sprawny? Może być tak że podczas rozruchu silnika- pobór jest zbyt duzy na mozliwości akumulatora i zeruje- resetuje się zegarek, innej możliwości nie widze......
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez BiałeGT » 22 sty 2014, o 21:51

Akumulator sprawny, kręci bez bólu, golfik zresztą pali na dotyk więc to chyba nie wina baterii;/
"Nigdy nie poganiaj mechanika, nigdy nie kłóć się z ludźmi podającymi ci obiad i nigdy nie kombinuj z elementami auta, które trzymają cię na drodze"
Avatar użytkownika
BiałeGT
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 9 gru 2013, o 12:32
Lokalizacja: JNC CZN

Postprzez killah » 23 sty 2014, o 08:55

Sprawdź bezpiecznik 21 czy tam 22 ale to raczej nie to. Może licznik ma uszkodzone jakieś linie odpowiadające za podtrzymanie pamięci. Nic innego mi do głowy nie przychodzi.
killah
 

Postprzez k0nr4d » 23 sty 2014, o 13:49

Czy oprócz godziny resetuje się również MFA2? jeśli tak, to masz przerwę na pinie podtrzymującym pamięć MFA.
Avatar użytkownika
k0nr4d
Gaduła
 
Posty: 424
Dołączył(a): 1 cze 2009, o 21:53
Lokalizacja: Łódź

Postprzez BiałeGT » 23 sty 2014, o 14:19

Chłopaki dałem ciała troche, dziś pod szkołą się tak bawiłem stacyjką i zauważyłem, że gdy rozrusznik zaczyna kręcić to zegarek i przebieg gaśnie..
Co może być przyczyną?
Avatar użytkownika
BiałeGT
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 9 gru 2013, o 12:32
Lokalizacja: JNC CZN

Postprzez miras200888 » 23 sty 2014, o 14:37

Może kostka w statucie jest wyrobiona? Ja tak właśnie miałem i nie mogłem odpalić i też resetowal się licznik..
Avatar użytkownika
miras200888
Badacz tematu
 
Posty: 331
Dołączył(a): 16 sty 2010, o 19:48
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez BiałeGT » 23 sty 2014, o 14:41

Kostka stacyjki jest ok bo wymieniałem, i golfik odpala tyle tylko że liczniki się zerują...
"Nigdy nie poganiaj mechanika, nigdy nie kłóć się z ludźmi podającymi ci obiad i nigdy nie kombinuj z elementami auta, które trzymają cię na drodze"
Avatar użytkownika
BiałeGT
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 9 gru 2013, o 12:32
Lokalizacja: JNC CZN

Postprzez Piaggio » 23 sty 2014, o 17:59

więc jeszcze raz- jesteś 100% pewny swojego akumulatora? może warto było by go sprawdzić gruszka!
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez hanawald » 23 sty 2014, o 20:43

kolego mój resetuje tak samo nawet jak aku mam nowe tylko wtedy kiedy są mrozy walcze z tym już 3 lata. miałem sprawdzane MFA, I JEST OK JA SIE Z TYM POGODZIŁEM , ;-)
Avatar użytkownika
hanawald
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 15:17
Lokalizacja: dobrzyn nad wisłą CLI
Rocznik: 97
Silnik: 1.9 tdi
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez BiałeGT » 24 sty 2014, o 12:20

Łee ale lipa :/
Ja wymieniałem cały szczotko-trzymacz i szczotki w rozruchaczu, czy może być tak że coś źle przykręciłem? np. + mase itd? Miało by to jakiś wpływ?
"Nigdy nie poganiaj mechanika, nigdy nie kłóć się z ludźmi podającymi ci obiad i nigdy nie kombinuj z elementami auta, które trzymają cię na drodze"
Avatar użytkownika
BiałeGT
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 9 gru 2013, o 12:32
Lokalizacja: JNC CZN

Postprzez pablomed » 24 sty 2014, o 16:06

BiałeGT, ale to co powoduje opory w rozruszniku to sa zużyte tukejki albo przekładnia, więc pewbnie nie wymieniłeś tego co potrzeba, ja też tak długo jeździłem resetowało się az w końcu kupiłem ze szrotu w dobrym stanie rozrusznik za 9 dych i mam z tym spokój.A cena którą dałem (do 1.8 za 7 dych już można kupić ) oznacza że jakakolwiek regeneracja to strata czasu na kompletowanie części i robotę
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Następna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości

cron