VAG

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez gello1 » 13 lip 2014, o 23:00

Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

 

Postprzez lukasrsv » 13 sty 2015, o 21:44

Mam pytanie, czy jest możliwość podniesienia obrotów biegu jałowego za pomocą programu VAG COM w silniku 1.4 aex ?
Avatar użytkownika
lukasrsv
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 21 lis 2012, o 20:54
Lokalizacja: POLSKA_POŁUDNIE

Postprzez DavidSkarski » 31 sty 2015, o 14:45

witam. mam pytanie odnośnie gniazda obd 1. u mnie jest tylko biała kostka a czarną ktoś musiał wyciąć bo jej nigdzie niema. zasilanie musze z ecu wziąć czy obojętne skąd byleby był + i - ? golf mk3 1.8 ABS wersja GT special 1993r
DavidSkarski
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 7 gru 2014, o 14:44
Lokalizacja: Sieklówka

Re:

Postprzez maqs57 » 2 wrz 2015, o 07:39

tak
weś sobie PLUS i MINUS skąd chcesz tylko pamiętaj jak vag'a podłączyć żeby stacyjkę przekręcić żeby na ECU też był prąd:)

DavidSkarski napisał(a):witam. mam pytanie odnośnie gniazda obd 1. u mnie jest tylko biała kostka a czarną ktoś musiał wyciąć bo jej nigdzie niema. zasilanie musze z ecu wziąć czy obojętne skąd byleby był + i - ? golf mk3 1.8 ABS wersja GT special 1993r
maqs57
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 8 cze 2013, o 23:45
Lokalizacja: legnica
Silnik: abf+
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: VAG

Postprzez DavidSkarski » 2 wrz 2015, o 20:33

ok. dzieki :) a znasz sie może na klimatroniku?
DavidSkarski
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 7 gru 2014, o 14:44
Lokalizacja: Sieklówka

Re: VAG

Postprzez lukasrsv » 5 mar 2016, o 12:58

Witam
Poszukuję opisu danych na kanale 06 i 09 w programie VAG-COM? Silnik to benzyna 1.4.
Obrazek
Avatar użytkownika
lukasrsv
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 21 lis 2012, o 20:54
Lokalizacja: POLSKA_POŁUDNIE

Re: VAG

Postprzez laret » 11 mar 2016, o 10:36

zainteresował mnie ten temat
laret
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 11 mar 2016, o 10:32
Rocznik: 1999
Silnik: 1900
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: VAG

Postprzez lukasrsv » 14 mar 2016, o 20:24

Znalazłem opis w języku niemieckim. Ale to nie problem. ;-)
Kod: Zaznacz cały
;
; VAG-COM Messwertblock für das
;
; Motorsteuergerät
;
; Steuergerätenummer 030-906-027-T
;
; Fahrzeug Golf 3
;
; Baujahr 1996
;
; MKB = AEX
;
; Hubraum 1.4 L
;
; Geschrieben von Thomas Falke alle Rechte vorbehalten
;
; E-Mail Thomas-Falke@freenet.de
;
; ***Messwertblock***
;
0,1,Ansaugluft-,temperatur,Ansauglufttemperatur 75 bis 158 entspricht 15 bis 70°c
0,2,Batterie-,spannung,Batteriespannung 170 bis 206 entspricht 12.0 bis 14.5 Volt
0,3,Kühlmittel-,temperatur,Kühlmitteltemperatur 176 bis 229 entspricht 80 bis 115°C
0,4,Motor-,last,Motorlast 30 bis 60 entspricht 1.5 bis 3.0 ms
0,5,Lambdasonden-,Signal,Lambdasonden-Signal 0 bis 205 entspricht 0 bis 1.0 Volt
0,6,Lambda-,Integrator,Lambda-Integrator 102 bis 154 entspricht Lambda 1
0,7,Lambdasonden-,status,Lambdasondenstatus 0 bis 4
0,8,Drosselklappen-,winkel,Drosselklappenwinkel 8 bis 15 entspricht 3.6 bis 6.3°
0,9,Einspritz-,zeit,Einspritzzeit 10 bis 21 entspricht 3.9 bis 8.1 ms
0,10,Motor-,drehzahl,Motordrehzahl 65 bis 75 entspricht 650 bis 750 U/min
;
1,0,Grundfunktion
1,1,Motor-,drehzahl,Motordrehzahl in U/min 650 bis 750 (Leerlaufdrehzahl)
1,2,Kühlmittel-,temperatur,Kühlwasserttemperatur in °C 80 bis 115
1,3,Lambdasonden-,spannung,Lambdasondenspannung in Volt 0 bis 1.0 (pendelnd)
1,4,Einstell-,bedingungen,Einstellbedingungen
;
2,0,Grundfunktion
2,1,Motor-,drehzahl,Motordrehzahl in U/min 650 bis 750 (Leerlaufdrehzahl)
2,2,Einspritz-,zeit,Einspritzzeit in ms 3.9 bis 8.1 (im Leerlauf)
2,3,Batterie-,spannung,Bateriespannung in Volt 12.0 bis 14.5
2,4,Ansaugluft-,temperatur,Ansauglufttemperatur in °C 15 bis 70
;
3,0,Grundfunktion
3,1,Motor-,drehzahl,Motordrehzahl in U/min 650 bis 750 (Leerlaufdrehzahl)
3,2,Motor-,last,Motorlast in ms 2.5 bis 3.4 (im Leerlauf)
3,3,Drosselklappen-,winkel,Drosselklappenwinkel in ° 3.6 bis 6.3 (im Leerlauf)
3,4,Drosselklappen-,spannung,Spannung für Drosselklappenöffnung vom dem Drosselklappensteller in Volt

;
4,0,Grundfunktion
4,1,Motor-,drehzahl,Motordrehzahl in U/min 650 bis 750 (Leerlaufdrehzahl)
4,2,Motor-,last,Motorlast in ms 2.0 bis 3.4 (im Leerlauf)
4,3,Geschwin-,digkeit,Fahrzeuggeschwindigkeit in Km/h
4,4,Betriebs-,zustand,Betriebszustand
;
5,0,Grundfunktion
5,1,Motor-,drehzal,Motordrehzahl in U/min 650 bis 750 (Leerlaufdrehzahl)
5,2,Aktivkohle.,Magnetventil,Magnetventil für Aktivkohlebehälter (getaktet) in %
5,3,Adaptionswert,Aktiv.Magnetv.,Adaptionswert vom Magnetventil für den Aktivkohlebehälter
5,4,Spülrate,Aktiv.Magnetv.,Spülrate für das Magnetventil vom Aktivkohlebehälter
;
6,0,Grundfunktion
6,1,Gemisch-,korrekturwert,Gemischkorrekturwert
6,2,lernwert,Gemischkorekktur,Lernwert für die Gemischkorrektur
6,3,Drosselklappen-,potentiometer,Drosselklappenpotentiometer Spannung für die Öffnung der Drosselklappe in Volt
6,4,Gespeicherte,Drosselklappe,Speicherwert für die bei Grundeinstellung gespeicherte Drosselklappen null Stellung in Volt
;
7,0,Grundfunktion
7,1,Motor-,drehzahl,Motordrehzahl in U/min 650 bis 750 (Leerlaufdrehzahl)
7,2,Kühlmittel-,temperatur,Kühlwassertemperatur in °C 80 bis 115
7,3,Spannung,,Spannung in Volt nicht beachten
7,4,Betriebs-,zustand,Betriebszustand
;
8,0,Grundfunktion
8,1,Drosselklappen-,Potentiometer,istwert vom Drosselklappenansteller/Potentiometer in Volt
8,2,Notlauf-,querschnitt,Notlaufquerschnitt der Drosselklappe in Volt
8,3,Min Annschlag,Drosselklappe,Minimale Anschlag der Drosselklappen-Steuereinheit in Volt
8,4,Max,Annschlag,Drosselklappe,Maximale Anschlag der Drosselklappen-Steuereinheit in Volt
;
9,0,Grundfunktion
9,1,Lambda,Integrator,Lambda integrator 1
9,2,Lambda,Adaptionswert,Lambda-Adaptionswert
9,3,Lambda,Adaptionswert,Lambda-Adaptionswert in Volt
9,4,Lambda,Adaptionswert,Lambda-Adaptionswert
;
98,0,System Grundeinstellung
98,1,Drosselklappen-,spannung,Spannung für Drosselklappenöffnung vom dem Drosselklappensteller in Volt
98,2,Drosselklappen-,potentiometer,Drosselklappenpotentiometer Spannung für die Öffnung der Drosselklappe in Volt
98,3,Betriebs-,zustand,Betriebszustand Leerlauf/Teillast/Vollast
98,4,Adaptions-,status,Adaptionsstatus des Drosselklappenstellmotors
;
; ***Dateiende***

Avatar użytkownika
lukasrsv
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 21 lis 2012, o 20:54
Lokalizacja: POLSKA_POŁUDNIE

Re: VAG

Postprzez Ardius » 26 cze 2016, o 10:57

Chciałbym kupić zestaw do podłączenia pod OBD2. Jaki aktualnie możecie polecić kabel na rynku? Jaki program polecacie? No i czy trzeba poczytać gdzieś jakieś FAQ dotyczące diagnostyki? Nie chcę obrazurrobić chiptuningu. Najpierw chciałbym zwyczajnie sczytać błędy, skasować, sprawdzić parametry w czasie rzeczywistym, no i też fajnie gdybym nauczył się sprawdzić climatronik. Może mi ktoś pomóc?
Kto pyta - nie błądzi, a wielu ludzi błądzi...
Ardius
Czytacz
 
Posty: 95
Dołączył(a): 29 mar 2012, o 19:43
Lokalizacja: Kamienna Góra

Re: VAG

Postprzez palio » 26 cze 2016, o 12:24

www.viaken.pl
Tam znajdziesz to co Cię interesuje.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 28 gości