Wiatrak, czujnik temperatury czy termostat

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez jarekddz » 9 kwi 2011, o 17:59

To w takim razie gdzie kupię ori czujnik ?? :-/
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez k-m-r1 » 9 kwi 2011, o 21:00

Aso odradzam popytaj w sklepach ewentualnie na allegro zerknij
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez jarekddz » 9 kwi 2011, o 21:20

Ok, a jaka firma jest oryginałem ?
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez andrzej4286 » 9 kwi 2011, o 23:46

witam ja dodam ze mialem taki problem u siebie zmienialem czujniki termostat i dalej bylo to samo co sie okazalo ze zegar mi oszukiwal a czujnik byl ok tylko nie potrzebnie kupowalem po podmianie zegarow na inne wszystko bylo jak nalezy:) wiec moze podmien sie z kims na zegary i wtedy zobacz co bedzie
byle mk3 teraz mk4
Avatar użytkownika
andrzej4286
Badacz tematu
 
Posty: 168
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:02
Lokalizacja: Grudza

Postprzez jarekddz » 10 kwi 2011, o 20:10

Sam zmieniałem licznik... U siebie miałem z zegarem i tam pokazywało mi również nie tak, z tym, że Ja nawet nie wiedziałem, że jest źle :hyhy:
Teraz mam licznik z obrotomierzem z Golfa 1,8 GT, więc praktycznie mój silnik... Nic nie powinno się zmienić :zdegustowany:
Na dniach postaram się kupić ori czujnik i zobaczymy co z tym będzie dalej

[ Dodano: 2011-04-20, 23:22 ]
Ok kupiłem czujnik i przy okazji termostat Wahlera ( razem dałem 50 zl).
Wymieniłem czujnik temperatury (nowy ma niebieski pasek) i co się okazało ? Temperatura szybko wzrasta, w mieście wacha się między 80-85, a wiatrak załącza się ok 92 stopni. Może być, czy lipa?
Termostat leży na razie w schowku, bo nie wiem gdzie i jak wymienić :hyhy:
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Legionista » 21 kwi 2011, o 12:26

jarekddz napisał(a):Może być,


tak. ale wymień też termostat dla spokoju
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez jarekddz » 23 kwi 2011, o 09:44

Zaniosłem ori czujnik do sklepu i pokazując nr katalogowy, gość mi dał czujnik z żółtą uszczelką. Założyłem go i jest jeszcze lepiej :) Wiatrak załącza się przy 90 stopniach i jest malina :)

Teraz termostat. Czy działa on prawidłowo, jeśli po załączeniu się wiatraka oba węże są gorące ?
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez mani51 » 24 kwi 2011, o 09:46

wszystko jest ok
jak wiatrak się załącza to płyn w całym w układzie chłodzenia jest już gorący również w chłodnicy i wiatrak nie schładza chłodnicy do np 20 - 30 st tylko nieznacznie poniżej temperatury załączenia więc około 90°C i dlatego masz oba węże gorące.
Dolny wąż ma być zimny tylko do czasu pierwszego otwarcia termostatu
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez jarekddz » 24 kwi 2011, o 19:07

Kiedy następuje ten moment? Kiedy termostat się konkretnie otwiera?
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez mani51 » 25 kwi 2011, o 09:48

temperatura otwarcia termostatu to około 84°C ale różnie to bywa z dokładnością wskazań więc kilka stopni w dół lub górę nie powinno dziwić. Wtedy też dolny wąż stopniowo powinien robić sie gorący i taki ma zostać aż do czasu zgaszenia silinika i jego wystygnięcia.
Inacze sprawa by wyglądała gdybyś jechał jak bedzie bardzo zimno - wtedy po zatrzymaniu może się zdarzyć że dolny wąż będzie chłodniejszy od górnego
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości