Wielki uciążliwy problem

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Wielki uciążliwy problem

Postprzez ziomek1193 » 7 mar 2013, o 20:47

Witam mam problem ze swoim golfem III z silnikiem 1.9 D. Więc tak ostatnio przy odpalaniu kabel czarno-żółty zrobić mi zwarcie z kablem czerwonym(+) z tego co się domyśliłem to był kabel od podgrzewania akumulatora, wyrzuciłem ten kabel kable które robiły zwarcie zaizolowałem, ale za nim usunąłem ten kabel to próbowałem odpalić i zaczął mi się topić kabel od alternatora mały czerwony który szedł do kostki oczywiście po usunięciu kabla robiącego zwarcie doszedłem do tego że był podłączony do kabla minusowego od akumulatora wszystko działało sprawnie silnik odpalał działał jak powinien po jakimś czasie przy odpalaniu rozrusznik zakręcił kilka razy wałem i było słychać tylko cykanie naładowałem akumulator i samochód odpalił pochodził ok 10 minut zgasiłem samochód i znowu taki sam objaw zakręcił wałem i znowu było słychać cykanie wstawiłem drugi akumulator i znowu było tak że odpalił przejechałem ok 2 km zgasiłem i znowu nie chce odpalić ale podczas tego wszystko działało światła radio cb radio bez zarzutów żadna lampka od ładowania się nie świeciła. w czym może być problem? Z góry dziękuję za pomoc i chociaż okazanie chęci pomocy :)
ziomek1193
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 7 mar 2013, o 20:37
Lokalizacja: Białystok

Wielki uciążliwy problem

 

Postprzez pietrasiak2 » 7 mar 2013, o 21:01

Mogł się nadpalić zespoł prostowniczy i nie masz ładowania sprawdź prąd ladowania powinien być 14,4V :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez pablomed » 8 mar 2013, o 15:30

ziomek1193, ale musisz opisac dokładniej - cienki czerwony kabel od alternatora nie może iść do masy tylko leci do licznika daje sygnał na obrotomierz, jeśli ktoś go błędnie podpiął to po co w jakim celu przy jakiej okazji
Co to jest podgrzewaniae akumulatora???
Podaj lokalizację tego topiącego się kabla czarno żółtego
Możesz jeszcze sprawdzić czy alternator ładuje - jak kolega wyżej napisał, a jesli nie zacznie ładować po odpleniu silnika to czy zacznie po perzegazówce powyżej 2000 obrotów.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 40 gości

cron