Nie trzeba być zbytnio subtelnym by go wyciągnąć. Pamiętaj że pompę musisz całą obróci by wyszła z mocowań na dnie baku. Co do pomiaru i skoro problem robił na starych licznikach wiosek nasuwa mi się jeden- płytka pcb pływaka, ta z ścieżką po której pracuje grzebień ramienia pływaka regulując oporność i tym samym wskazanie licznika. W pierwszej pompie zaraz po kupnie auta tak miałem że gdy miałem połowę wskazywało pełny bak a po przejechaniu 10km już 1/4
Okazało się że ścieżka na płytce była znacznie wytarta w tym zakresie, wyczyszczona środkiem do potencjometrów podziałała pół roku i znów to samo. Możliwe że będziesz potrzebował nowego pływaka a on jest demontowalny albo z pompy albo z dekla ( u mnie cały zespół pływaka przyczepiony jest do dekla a w kupionej pompie z 1.8 pływak przyczepiony był do boku pompy i wynik był nie poprawny).
Opisuje to jak to wygląda w benzynowych. Sprawdź pływak.
MK3 "I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."