Moderator: Moderator
piter1512 napisał(a):Dzisiaj przy porannych przymrozkach miałem problemy z odpalaniem do tego stopnia,że aż padł akumulator.Odpaliłem na kable,jutro podładuje aku prostownikiem,ale mam 1 pyt-przy pomiarze wskazało mi następujące wartości:odpalony silnik-14.2V,silnik odpalony+światła+ogrzewanie max-13.4-13.6V,silnik zgaszony-12.7V.Podejrzewam,że do wymiany są szczotki w alternatorze,stąd moje pytanie;wymieniać szczotki czy jednak kupić używke altern??Szczotki wymieni mi znajomy,tylko prośba czy ma ktoś foto jak zabrać się do wykręcenia altka a potem ponownego włożenia go i nacinięcia paska????Z góry dzięki
Jaki masz altek Boscha?Jak tak to wymieniając szczotki w ABU nie ma potrzeby go odkręcać.Odkręcasz śrubkę 13-nastke trzymającą kabel do aku,ściągasz wzbudzanie,odkręcasz śrubki trzymające tylny plastik,ściągasz go i wykręcasz 2 śrubki trzymające regulator i to cała wymiana.Co do regulatora to koszt ponad 100 zł.Oczywiście jeśli twój altek to Bosch.piter1512 napisał(a):prośba czy ma ktoś foto jak zabrać się do wykręcenia altka a potem ponownego włożenia go i nacinięcia paska????
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 35 gości