prezesik25 napisał(a):za wolne obroty odpowiada silniczek krokowy. Prawdopodobnie on zbyt mocno wysuwa ramię przepustnicy i obroty są wysokie.
Sprawdź jak się auto zachowuje po odpięciu czujnika temp. (4-pinowy w króćcu skąd wychodzą węże na chłodnicę)
Napisz jaki efekt tego zabiegu.
zaraz to sprawdzę . Dzisiaj rano odpaliłem auto i miał bardzo niskie obroty przy hamowaniu zgasł 3 razy potem jak silnik się nieco nagrzał` miał już wyższe
[ Dodano: 2011-07-09, 12:09 ]
A więc odpiąłem czujnik temp. i auto jakby normalniejsze miało obroty na początek 950 potem zaczęły rosnąc do 1000 i tak zostały tylko minimalnie falowały.już się ekscytowałem, że może problem rozwiązany i wiem co jest ale gdy wróciłem po przejechaniu 1,5 km wpiąłem czujnik i sytuacja była taka sama jak bez niego czyli od 950 do 1000 i stoi i obroty minimalnie falują (tylko, że silnik był już lekko nagrzany bo 30 min nim jeździłem). Dodam , że odkąd kupiłem golfa 8 mies temu to czujnik temperatury pokazywał od 70C do max 75 C tylko mi to nie przeszkadzało bo wiedziałem,` że w tych granicach jest ok auto normalnie chodziło i grzało fajnie.Kurde nie wiem co może być......
[ Dodano: 2011-07-10, 11:43 ]
wczoraj odłączyłem akumulator na 10min rano jak odpaliłem było ok miałem 1000 obr.Przedtem miałem ok 950. nieznacznie falują ale pojawił się inny problem przy skręcaniu spadają obroty im więcej się skręci tym więcej spadają tak jakby pompa wspomagania za dużo brała prądu`.