wysokie obroty silnik abu

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

wysokie obroty silnik abu

Postprzez vaski87 » 10 sty 2012, o 22:42

Witam.
Posiadam vw z silnikiem 1.6 ABU.
Obecnie jezdżę z odłaczonym silniczkiem krokowym, ponieważ jak go podłaczę to otwiera on przepustnice na ok 10% i wolne obroty wzrastają pow 2000. Brak mozliwosci adaptacji przepustnicy w vagu - kanał niedostepny. Jak odłaczę klemy aby zrestartowac ecu to po ponownym podłączeniu zachowuje sie tak samo - nie adaptuje się tak jakby był zblokowany.
Gdzie szukac usterki?
Czy może byc uszkodzone ecu? (nie chce sie adaptowac).
Auto jezdzi w miarę normalnie.
vaski87
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 10 sty 2012, o 22:40
Lokalizacja: dolnyslask

wysokie obroty silnik abu

 

Postprzez marcinkoz2910 » 11 sty 2012, o 10:28

vaski87, jakie masz błędy na VAGu???

masz LPG??

Adaptacji nie zrobisz :evil: bo sie nie da
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez vaski87 » 11 sty 2012, o 21:51

Błędy z vag:
Component: 1,6l R4 MONO 1.2.3 D7B
Coding: PMC 01
4 Faults Found:
00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60)
30-00 - Open or Short to B+
00518 - Throttle Position Sensor (G69)
31-00 - Open or Short to Ground
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
27-00 - Implausible Signal
Readiness: N/A

błąd 518 stycznika biegu jalowego poakzuje bo krokowy odłaczony i przepustnica podkrecona na srubce.
błąd 516 przepustnicy byc moze dla tego bo miałem 0,01V na stykach 1i2 przy zamknietej przepustnicy, ustawiłem teraz 0,2 V ale błedów jeszcze nie odczytywałem po regulacji.
Wywala jeszcze błąd czujnika cieczy chlodzacej bląd sporadyczny 0052
Auto jezdzi na LPG.
Dawniej jak odłaczylem klemy, to po podłaczeniu było widac jak komp sie adptuje(falowanie obrotów itp.) a teraz nic tylko obroty pow 2000.
kiedys coś tam grzebałem przy tych czujnikach cisnienia oleju w glowicy bo olej czasem brzeczał na rozgrzanym silniku i którys kabelek od czujnika zwarłem do masy i od tego momentu zaczeły sie problemy z wysokimi obrotami. Ale co mają te czujniki do obrotów? Czy moglo się cos przez to zwarcie coś uszkodzic?
vaski87
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 10 sty 2012, o 22:40
Lokalizacja: dolnyslask

Postprzez marcinkoz2910 » 12 sty 2012, o 23:39

to ustaw tego TPSa (potencjometr przepustnicy) i sprawdź czy te napięcia się tam zgadzają


Ale obstawiał bym uszkodzonego krokowca ale też u kumpla było tak że gaz szwankował i wywalało błędy krokowca
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 8 gości

cron