Witam , ostatnio zakupiłem Golfa 1.6 B+Lpg po otworzeniu maski zobaczylem taką wtyczke nigdzie nie podpiętą, moje pytanie brzmi od czego ona jest i dlaczego mogla byc odlączona.
Tutaj zdjęcie:
Moderator: Moderator
Normalnie mi się Ciśnienei tętnicze podnosi jak widzę znowu to samo. U mnie też, pojechałem żeby spytać ile będzie kosztowała wymiana elektrozaworu na parowniku, po kilkunastu minutach przyjemnej rozmowy coś wspomniałem że na wolnych obrotach obroty falują od 750 do 800, gość stwierdził że ta druga generacja to jest porażka, nie ma to jak śruba i że ta cała elektronika to się nadaje i że za 50 zł może mi wyciągnąć krokowca założyć mega zaje śrubkę i że moje problemy z gazem się skończą. Mówię jakie k... problemy, falowanie 750-800 obr co 5 sekund nie nazwałbym problemem. U wuja zdemontował krokowca i jeszcze mu wujas dał za to 5 dyszek, nie wspominając że impulsator (bo chyba tak się to nazywa) wrzucił do pudełka z innymi silniczkami. Nie wiem czy je kolekcjonują czy sobie po prostu nie poitrafią poradzić z ustawieniem II gen. Wujas zadowolony że mu auto fajnie chodzi na wolnych obrotach tylko mam pytanie ... Po co zostawiać komputer od gazu ? Chyba tylko po to żeby sam się na gaz przełączył jak złapie temperaturę/obroty. Czym po zamontowaniu śruby różni się I gen od II ? Bo jeżeli praktycznie niczym to nie ma to jak zamontować sobie instalację za wtedy pewnie 1,5 tysia i mieć efekt taki jak w instalacji za 600 zł czy ile tam kosztuje teraz I gen. Dodam że auto mu zaczęło palić po trasie porównywalnie tyle co moje 1.8T a wuja ma Polówkę z 1.4 na plastikowym kolektorze i jednopunktowym gazie.łukasz1983 napisał(a):Fachowiec" ściągnął ci krokowca,a założył śrubkę,bo prawdopodobnie nie potrafił sobie poradzić z regulacją
matek091 napisał(a):Brak krokowca,a raczej zastąpenie go śrubą ma pewnie wplyw na spalanie a u mnie dosyć duze wiec czas na mechanika
Moje obecne auto pali mniej ! Dziwne kurcze, że wujkowe polo tez pali jak smoczysko. Golfik palił mi przy takiej jeździe do 2,5 tys po mieście max 9 litrów ! Wiesz jak to jest jak się samemu reguluje śrubą na oko no nie ? Ja bym Ci radził zorientować się jaki konkretnie masz sterownik jaką instalację (być może są te krokowce uniwersalne nie wiem nie chce Cie w błąd wprowadzić) i dokupiłbym sobie krokowca żeby to działało tak jak producent Twojej instalacji przewidział. Potem do DOBREGO gaziarza który się zna na rzeczy, wydasz ze 100 ale odbije Ci się to na spalaniu. O takich rzeczach jak wymiana filtrów gazu i powietrza to nawet nie wspominam no nie, bo zakładam że tego pilnujesz ?matek091 napisał(a):pali 14 litrów a jeżdżę głównie miastem
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości