wystająca wtyczka

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

wystająca wtyczka

Postprzez matek091 » 18 lut 2014, o 10:09

Witam , ostatnio zakupiłem Golfa 1.6 B+Lpg po otworzeniu maski zobaczylem taką wtyczke nigdzie nie podpiętą, moje pytanie brzmi od czego ona jest i dlaczego mogla byc odlączona.
Tutaj zdjęcie:
Obrazek
matek091
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 12:30
Lokalizacja: Zwoleń

wystająca wtyczka

 

Postprzez łukasz1983 » 18 lut 2014, o 10:20

matek091, Jest to prawdopodobnie wtyczka do krokowca lpg.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez matek091 » 18 lut 2014, o 11:14

Czyli miałem coś kombinowane z gazem, bo mam śrubę a tu wtyczka od silnika krokowego
matek091
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 12:30
Lokalizacja: Zwoleń

Postprzez łukasz1983 » 18 lut 2014, o 11:44

matek091, "Fachowiec" ściągnął ci krokowca,a założył śrubkę,bo prawdopodobnie nie potrafił sobie poradzić z regulacją.
Proponuje udać się do niego niech zakłada krokowca.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez matek091 » 18 lut 2014, o 12:11

Brak krokowca,a raczej zastąpenie go śrubą ma pewnie wplyw na spalanie a u mnie dosyć duze wiec czas na mechanika
matek091
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 12:30
Lokalizacja: Zwoleń

Postprzez adams » 18 lut 2014, o 15:54

łukasz1983 napisał(a):Fachowiec" ściągnął ci krokowca,a założył śrubkę,bo prawdopodobnie nie potrafił sobie poradzić z regulacją
:-x :-x :-x :-x :-x :-x :-x :-x :-x :-x :-x :-x :-x :-x Normalnie mi się Ciśnienei tętnicze podnosi jak widzę znowu to samo. U mnie też, pojechałem żeby spytać ile będzie kosztowała wymiana elektrozaworu na parowniku, po kilkunastu minutach przyjemnej rozmowy coś wspomniałem że na wolnych obrotach obroty falują od 750 do 800, gość stwierdził że ta druga generacja to jest porażka, nie ma to jak śruba i że ta cała elektronika to się nadaje i że za 50 zł może mi wyciągnąć krokowca założyć mega zaje :cenzura: śrubkę i że moje problemy z gazem się skończą. Mówię jakie k... problemy, falowanie 750-800 obr co 5 sekund nie nazwałbym problemem. U wuja zdemontował krokowca i jeszcze mu wujas dał za to 5 dyszek, nie wspominając że impulsator (bo chyba tak się to nazywa) wrzucił do pudełka z innymi silniczkami. Nie wiem czy je kolekcjonują czy sobie po prostu nie poitrafią poradzić z ustawieniem II gen. Wujas zadowolony że mu auto fajnie chodzi na wolnych obrotach tylko mam pytanie ... Po co zostawiać komputer od gazu ? Chyba tylko po to żeby sam się na gaz przełączył jak złapie temperaturę/obroty. Czym po zamontowaniu śruby różni się I gen od II ? Bo jeżeli praktycznie niczym to nie ma to jak zamontować sobie instalację za wtedy pewnie 1,5 tysia i mieć efekt taki jak w instalacji za 600 zł czy ile tam kosztuje teraz I gen. Dodam że auto mu zaczęło palić po trasie porównywalnie tyle co moje 1.8T a wuja ma Polówkę z 1.4 na plastikowym kolektorze i jednopunktowym gazie.
matek091 napisał(a):Brak krokowca,a raczej zastąpenie go śrubą ma pewnie wplyw na spalanie a u mnie dosyć duze wiec czas na mechanika

Ile Ci pali ? Na mieście moje ABU paliło niecałą 10 przy jeździe średnio ekonomicznej i oponach 195/50 15". Przy ostrej jeździe po mieście chyba nigdy nie zjadł mi 11/100. Na autostradzie zapakowany bagażnik i dwie osoby na pokładzie potrafił zejść poniżej 7 (32 litry na 480 km) !! (LPG II gen VOILA+ Elpigaz)
Avatar użytkownika
adams
Gaduła
 
Posty: 562
Dołączył(a): 2 cze 2007, o 03:10
Lokalizacja: włocek
Rocznik: 1994
Silnik: ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez matek091 » 18 lut 2014, o 19:24

pali 14 litrów a jeżdżę głównie miastem, przy 1.6 to moim zdaniem bardzo duzo, nie cisne go, 2,5 tys obrotów max, teraz sam regulowałem gaz właśnie na śrubie zobaczymy ile spali
matek091
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 12:30
Lokalizacja: Zwoleń

Postprzez adams » 18 lut 2014, o 20:03

matek091 napisał(a):pali 14 litrów a jeżdżę głównie miastem
Moje obecne auto pali mniej ! Dziwne kurcze, że wujkowe polo tez pali jak smoczysko. Golfik palił mi przy takiej jeździe do 2,5 tys po mieście max 9 litrów ! Wiesz jak to jest jak się samemu reguluje śrubą na oko no nie ? Ja bym Ci radził zorientować się jaki konkretnie masz sterownik jaką instalację (być może są te krokowce uniwersalne nie wiem nie chce Cie w błąd wprowadzić) i dokupiłbym sobie krokowca żeby to działało tak jak producent Twojej instalacji przewidział. Potem do DOBREGO gaziarza który się zna na rzeczy, wydasz ze 100 ale odbije Ci się to na spalaniu. O takich rzeczach jak wymiana filtrów gazu i powietrza to nawet nie wspominam no nie, bo zakładam że tego pilnujesz ?
Avatar użytkownika
adams
Gaduła
 
Posty: 562
Dołączył(a): 2 cze 2007, o 03:10
Lokalizacja: włocek
Rocznik: 1994
Silnik: ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez matek091 » 18 lut 2014, o 20:24

powietrza wymienilem z gazem jeszcze sobie nie poradzilem ale na dniach założe no cóz zobaczymy jak to spalanie bedzie w najbliższym czasie po regulacji
matek091
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 12:30
Lokalizacja: Zwoleń

Postprzez łukasz1983 » 18 lut 2014, o 23:52

matek091, Mój po poprzednim właścicielu też miał śrubę i podobne spalanie,bo 15/100,auto było mułowate,a po skręceniu śruby to w ogóle nie dało się jechać.
Po zamontowaniu krokowca,kupnie kabla do centralki i swoich ustawieniach schodzę bez problemu do 9/100,i auto jest dynamiczne,nie ma praktycznie różnicy między LPG a BP.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez matek091 » 19 lut 2014, o 00:38

Przejechałem jakieś 10km po przykreceniu nie widze duzej róznicy moze na malych obrotach troche szarpie ale pozniej ok, rozpedza sie moze troche wolniej, ale roznica malo odczuwalna, zobaczymy po dłuższym czasie, jak spalanie nie spadnie to zakupie silnik krokowy wtedy zaczne kombinować :-D
matek091
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 12:30
Lokalizacja: Zwoleń

Postprzez tomek:) » 19 lut 2014, o 23:20

witam. Podepne sie pod temat. Bo moj golf 2.0 8v pali gazu 18na 100km. Przy jezdzie spokojnej do 2.5tys obrotow. Powyzej tych 2.5tys pali 20,22litry. Co z tym zrobic? Mam blosa. Duza sruba w blosie 1.5obrotu wkrecona. Apali jak smok. Wiem ze to 2.0 i 115koni ale pali jak smok.
tomek:)
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 24 lis 2013, o 21:47
Lokalizacja: kolo

Następna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 23 gości