peter_pater napisał(a):przerobić zamek klapy na automat, otwierany przyciskiem z kabiny (niezaleznie od centralnego drzwi)
Pytanie nr. 1 : Co to znaczy że chcesz mieć automat ?
Pytanie nr. 2 : Dlaczego nie działa Ci otwieranie / zamykanie bagażnika razem z otwieraniem drzwi skoro masz centralny zamek (bo chyba masz skoro piszesz ze "niezależnie od centralnego drzwi"
Jeżeli masz kłopot z kluczykami i chcesz ciągnąć osobna instalację do podłączenia jakiegoś 'zewnętrznego' siłownika w klapie to nie prościej założyć sterowanie centralnym zamkiem na pilota ? Wtedy kluczyk od bagażnika staje się zbędny i może sobie grzecznie leżeć w szafce w domu gdzieś.
A teraz odpowiedź na Twoje pytanie : siłownik master różni się od slave tym, że masterem sterujesz pozostałymi siłownikami (jeżeli masz więcej niż jeden siłownik zamontowane w aucie. W Twoim przypadku jeżeli chcesz mieć jakiś nieoryginalny siłownik w klapie jest Ci to obojętne czy wybierzesz master czy slave bo i tak tym masterem nie zasterujesz siłowników w drzwiach.
Na koniec moja rada :
jeżeli masz zamek centralny oryginalny fabryczny pneumatyczny to napraw sobie siłownik w klapie żeby dobrze działał bo zakładanie dodatkowego siłownika to trochę taka kicha.
Jeżeli masz dokładany centralny zamek elektryczny i zamykają się tylko drzwi , ponieważ brakło siłownika dla bagażnika, to możesz kupić sobie slave bo skoro chcesz to ustrojstwo założyc żeby nie nosić kluczyka to i tak go kluczykiem nie będziesz przekręcał a co za tym idzie nie będziesz się wpinał w zamki w drzwiach bo to ma być nie zależne.
Obojętnie którą opcję sobie wybierzesz i tak polecam Ci założenie pilota. Ale jeśli lubisz dodatkowe przełączniki to żaden problem a wręcz łatwizna
A tak zupełnie na marginesie, jeśli kupiłeś nowy zamek z innym kluczykiem to w punkcie dorabiania kluczy moga ci z dwóch zamków zrobić jeden, wtedy będziesz miał jeden kluczyk do wszystkiego, ale ile taki zabieg u nich kosztuje to nie chce strzelac ale chyba nie tak bardzo drogo, POZDRO