zamiast silniczka krokowego dac srube

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

zamiast silniczka krokowego dac srube

Postprzez trojeczkaGT » 17 wrz 2011, o 22:00

Czy mozna dac spokojnie zamiast silniczka krokowego dac w jego miesce normalna srube ?

bo jezeli dobrze mysle to on steruje tylko wolnymi obrotami wiec jak ?
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

zamiast silniczka krokowego dac srube

 

Postprzez pablomed » 17 wrz 2011, o 22:08

Jeśli piszesz o silniczku krokowym od LPG to steruje w całym zakresie obrotów i obciążeń silnika, oczywiście jeśli instalacja jest dobrze zrobiona, wyregulowana i sonda lambda działa. Śruby można użyć ale to jest uwstecznienie II do I generacji LPG i należy to traktować jako wyjście awaryjne na wypadek awarii silniczka lub komputerka
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez trojeczkaGT » 17 wrz 2011, o 22:16

chodzi o ten silniczek bo wymienilem na nowy i jest dobrze ale czasem cos oborty spadaja ponizej 900

a znowu jak auto sie toczy i dam na luz to obroty sa dobre

Obrazek
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 18 wrz 2011, o 10:27

Poniżej 900? Ale jak, skacząco spadną i się podnoszą? Silnik gaśnie? Może być sporo przyczyn, podstawa pod wtryskiem, uszkodzony TPS, kable świece.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez trojeczkaGT » 18 wrz 2011, o 22:47

a wiec temat chyba rozwiazalem :)

a wiec problem byl taki :

autko ladnie odpala i obroty byly dobre ale tylko jak auto jechalo na luzie bo jak zwalnialem do ok 30 km/h to juz obroty spadaly kolo 700 czasem 600 no i klops wylaczal sie i brak wszystkiego :D

dzis jadac przelaczylem na PB i patrze a obroty ok nic sie nie dzieje wiec doszedlem do wniosku ze trzeba szukac na parowniku regulacji no i znalazlem takie "cuś" podkrecilem i patrze a tu obroty ok ale taka ulewa sie zrobila ze juz nie mialem czasu ani warunkow na testowanie. jutro zobacze na zimnym i cieplym ale raczej juz wkoncu sie uporalem z tymi obrotami cudownymi.

troche glupio ze tyle wam marudzilem ale czlowiek uczy sie na bledach :d a mam dopiero 23 lata ;D
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości