przez k-m-r1 » 4 lip 2009, o 10:38
jak rozbierałem instalacje pneumatyczną to zamek kierowcy jest na samym końcu czyli pompka musi przetłoczyc powietrze z całego układu a że do zamka kierowcty ma najdalej to czekasz
wg długosci weży najżliżej jest
pompka
trójnik do
wlew paliwa
potem klapa tylna
zamek tylny za pasażerem
tu rozgałęzienie na drugą stronę dżwi rozgałęzienie 10-20 cm za słupkiem
zamek pasażera
po drugiej stronie 10-20 cm od łupka rozgałęznik
zamek za kierowcą i
zamek kierowcy
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny