Zegary

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Zegary

Postprzez maciej.kucinski » 2 kwi 2013, o 03:04

Witam panowie mam następujący problem chciałem zamontować podświetlenie zegarów tutaj mam link i nie wiem jakie zamówić ponieważ trzeba tam wybrać rozmiar otworów na wskazówki i nie wiem właśnie jakie mam w swoim golfie zegary oryginalne od vr6 260 km/h poradzicie cos? z gory dzieki tu jest link :) http://moman.pl/volkswagen-golf-3,226,283.html
maciej.kucinski
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 10 gru 2012, o 23:22
Lokalizacja: łódź

Zegary

 

Postprzez Peter056 » 2 kwi 2013, o 04:07

Więc po kolei Ci wytłumaczę co i jak :P
Otwór na wskazówki:
- duży, czyli nie musisz zdejmować wskazówek, żeby zamontować tarcze.
- mały, musisz zdejmować wskazówki, żeby założyć tarcze
Słupek:
- jeśli pomiędzy tarczami masz napis VDO, wybierasz 4mm
- jeśli pomiędzy tarczami masz napis MotoMeter, wybierasz 2mm
- jeśli skala na prędkościomierzu zaczyna się od 0km/h, oznacza to, że nie masz słupków.
Mam nadzieję że pomogłem 8-)
Avatar użytkownika
Peter056
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 14:45
Lokalizacja: Grójec

Postprzez PiJey88 » 2 kwi 2013, o 08:26

maciej.kucinski, przecież na tej stronie masz instrukcje:
Obrazek
a na swoich zegarach na pewno masz napis VDO więc chyba sprawa oczywista
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Peter056 » 2 kwi 2013, o 08:33

PiJey88 napisał(a):maciej.kucinski, przecież na tej stronie masz instrukcje:
Obrazek
a na swoich zegarach na pewno masz napis VDO więc chyba sprawa oczywista


Koledze chyba nie chodzi o słupki, a o otwory na osie wskazówek ;-) Bynajmniej ja tak zrozumiałem :-P
Avatar użytkownika
Peter056
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 14:45
Lokalizacja: Grójec

Postprzez PiJey88 » 2 kwi 2013, o 08:39

Peter056, faktycznie, mój błąd, ale wskazówki też prosta sprawa, jeśli nie chcesz zdejmować to bierzesz z dużymi dziurami, a jak chcesz zdejmować to z małymi dziurami, twój wybór
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Peter056 » 2 kwi 2013, o 08:41

Pomijając fakt, że tam wszystko jest wyraźnie napisane, co i jak :-)
Avatar użytkownika
Peter056
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 14:45
Lokalizacja: Grójec

Postprzez maciej.kucinski » 2 kwi 2013, o 12:00

Panowie chodzi mi o to czy trudno wyjąć te wskazówki bo chciałbym sam to wymienić i nie chce nic zepsuć ;)
maciej.kucinski
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 10 gru 2012, o 23:22
Lokalizacja: łódź

Postprzez palio » 2 kwi 2013, o 12:16

Wskazówki idzie łatwo je wyjąć. Musisz tylko je czymś podważyć. Ja robiłem to widelcem. Jak nie chcesz porysować tarcz to pod widelec podłóż chusteczkę higieniczną.

A jak na tarczach nie zależy to widelec pod wskazówkę i delikatnie do góry podważaj.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez PiJey88 » 2 kwi 2013, o 14:48

palio45, świetna rada, ale w tym liczniku w taki sposób uszkodzi silniczki i po liczniku :hyhy: to licznik starego typu na sprężynie i ze słupkami czyli aby je zdjąć trzeba odkręcić wskazówkę i koniecznie liczyć obroty by sprężyna była tak samo napięta po założeniu
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez maciej.kucinski » 2 kwi 2013, o 14:53

PJ dzięki to jest odpowiedz na jaka czekałem ;D już wszystko wiem ZAMYKAM
maciej.kucinski
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 10 gru 2012, o 23:22
Lokalizacja: łódź


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 60 gości