Zmiana zegarów

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Zmiana zegarów

Postprzez Marus1233 » 15 gru 2011, o 19:27

Witam wszystkich :roll: Przymierzam się do zmiany licznika z wersji z zegarkiem na tą z obrotomierzem. Problem polega na tym, że na forach są bardzo sprzeczne informację co do ich doboru. Chciałem zamówić te http://allegro.pl/vw-golf-iii-1-4-1-6-z ... 86278.html ponieważ nawet przebieg mi się zgadza, jednakże są wyskalowane do 200km/h, natomiast moje do 220. Na jakie różnice mogę sobie pozwolić, a co jest kluczowe?
Marus1233
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 10:39
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Zmiana zegarów

 

Postprzez marcinkoz2910 » 15 gru 2011, o 19:31

Marus1233 napisał(a):a co jest kluczowe?
kluczowe są numery WGSZ licznika

już były takie tematy poruszane na 4um :cisza:
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Marus1233 » 15 gru 2011, o 19:44

W sumie to oczywiście najbardziej logiczne, tylko że nie udało mi się dowiedzieć oznaczeń od sprzedawcy. Stąd ten temat! :wstyd: Wiem że wiele osób wymieniało, także krótkie pytanie -> będzie hulać?
Marus1233
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 10:39
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez marcinkoz2910 » 15 gru 2011, o 19:47

Marus1233, działać będzie ale raz że będziesz mieć przekłamania na prędkości i wybijaniu km przejechanej drogi

a jeszcze jedna ważna sprawa w golfach były różne czujniki ciśnienia oleju i jak będziesz miał z innego silnika to będzie on niekompatybilny i będzie Ci piszczał lub mrugać będzie kontrolka oleju
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Marus1233 » 15 gru 2011, o 19:53

No właśnie, dziękuję za odpowiedź. Po prostu na bliźniaczym forum golfa znalazłem informację, że z uwagi na sposób pozyskiwania inf. o prędkości (impulsator) jedyne na co muszę zwrócić uwagę to zmiana bodajże po 97r. ( kontrolki widać dopiero gdy się zapalą) no i oczywiście silnik (diesel-benzyna). Nie chcę 90zł wyrzucić w błoto :) Co do innego silnika, on również jest z 1.4, tyle że wedle pana artykułu z aex licznik nie przypasi :hyhy:
Marus1233
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 10:39
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez rufi89 » 16 gru 2011, o 12:25

Marus1233 napisał(a): jedyne na co muszę zwrócić uwagę to zmiana bodajże po 97r. ( kontrolki widać dopiero gdy się zapalą)

Chyba nie do końca tak jest. Ja mam rocznik 96 i kontrolki widać dopiero jak się zapalą
Avatar użytkownika
rufi89
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 7 lut 2011, o 10:53
Lokalizacja: Międzybrodzie / Żywiec

Postprzez wrubson » 16 gru 2011, o 18:46

kolego ja miałem ten sam problem co ty jak pisali koledzy przede wszystkim zwróć uwagę na WGSZ ja niestety nie miałem możliwości sprawdzenia WGSZ na liczniku który zamawiałem od Golfa 1.4 więc kupiłem w ciemno. sugerowałem sie jedynie prędkościomierzem i obrotomierzem by skale były takie same. po podpięciu licznika i sprawdzeniu WGSZ zgadzał sie z moim numerem i wszystko jest ok.
wrubson
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 11:43
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez marcinkoz2910 » 16 gru 2011, o 23:04

rufi89, jak byś dobrze poszukał na 4um to ten temat o którym piszesz był już dość poważnie rozpisywany i nie udało nam się dojść do tego jakie roczniki miały takie a nie inne piktogramy

tak że ten temat jest nadal otwarty

a co do samego WGSZ to najlepiej jest to ogarnąć
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości