-75/-60mm przy 14'' z balonem 185/65

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

-75/-60mm przy 14'' z balonem 185/65

Postprzez Joker » 13 maja 2012, o 14:10

:-) Siema ludki ;-) Dawno nie zaglądałem na to forum i w tym czasie zdązłem kupić gumy 185/65 niestety ale takie balony bo mi się trafiły bardzo tanio a jeżdze jeszcze na zimówkach a już maj :-( Felga to ori vw orlando 6j et 45. Nie będzie przycierki na takim obniżeniu jak w temacie? często jeźdzę w 5 osób i warto się upewnić. Gleba to kwestia czasu u mnie tylko, już była by ale trzeba było kupić oponki..
Joker
Gaduła
 
Posty: 508
Dołączył(a): 12 lip 2011, o 10:23
Lokalizacja: z domu;)

-75/-60mm przy 14'' z balonem 185/65

 

Postprzez Opik » 13 maja 2012, o 14:30

yy... na takim kółku z tym laczkiem i przy obniżeniu -75/-60 Golf będzie wyglądał jak zajeżdżona padaka która już nie ma zawieszenia i stoi na odbojach tylko. Jak chcesz tak bardzo glebić samochód to pomyśl nad jakimś kółkiem fajnym. Tyle z kwestii estetycznych, z technicznych jak będziesz jechał w komplecie to na 99,9% będzie ślicznie rezało kółko o elementy nadwozia
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Joker » 13 maja 2012, o 14:58

Kołko fajne narazie mnie nie stać ale na nastepne wakacje raczej coś fajnego będzie. A do tego czasu chciałem już jakiś zawias wsadzić w golfa. Chociaż te -60/-40 będzie ok?
Joker
Gaduła
 
Posty: 508
Dołączył(a): 12 lip 2011, o 10:23
Lokalizacja: z domu;)

Postprzez Opik » 13 maja 2012, o 15:02

Moim zdaniem bez sensu pakować się w glebę a później pod to dostosowywać kółko, bo się okaże że to za duże, to będzie przycierać, to ma złe ET bo się nie mieści itd. Kółko i wtedy pod to gleba, przynajmniej wg mnie.

Przy komplecie będziesz musiał uważać, ale na pewno sensowniej niż 75/60
Oczywiście komplet amortyzatory + sprężyny ?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 13 maja 2012, o 15:27

nie ma sensu pakować się w kit... odłóż flote ty i kup gwint.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Joker » 13 maja 2012, o 15:41

No pewnie źe komplet, celuje kit fk. No kurde od 185/60 profil 65 różni sie o 9,25 mm dokladnie :-/ czyli o 5% jak źle pisze to mnie popraw. A gleba i tak bedzie na kole 16'' w przyszłości, a do 16'' -60/-45 z tego co widać na zdjęciach i z tego ca gadałem z ludzmi którzy jeździli na takim obniżeniu jest ok. Co do et to 45 przy glebie się schowa w nadkolu bo już widziałem na gwincie do samej ziemi skręcony na ori 14'' z balonem tylko mniejszym.
Joker
Gaduła
 
Posty: 508
Dołączył(a): 12 lip 2011, o 10:23
Lokalizacja: z domu;)

Postprzez Opik » 13 maja 2012, o 17:56

Wiesz, zrobisz jak zechcesz, w końcu to Twój samochód i Twoja gotówka. Ja wyrażam swoje zdanie po prostu, bo dla mnie to będzie trochę lipnie wyglądało jak zglebisz tak bardzo samochód na naprawdę przeciętnej feldze.

Co do 16", wszystko zależy od tego jaką masz oponę. 175/40 będzie dobrze, 215/55 nie będzie dobrze
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Joker » 13 maja 2012, o 19:10

Możesz być spokojny bo długo nie pojeżdzę na tych 14'', opony po prostu trafily mi się nowe za cene uzywanych praktycznie, a potrzebowalem na lato to nic tylko brać. 16'' wpadną raczej na przyszły sezon i wtedy z -60/-40 będzie ok jak dla mnie. W zasadzie wymiar 16'' z cienką opona będzie się pokrywal praktycznie z baloniastą 14''. Opik, masz punkcik ode mnie :-) jak zglebie to postaram się wrzucić foto. Nie moge już na kozie jeździć po prostu uwierzcie mi :-P a na 16'' kawalek czasu poczekam bo w koncu kupiłem opony żeby chociaż troche pojeździć na nich :-)
Joker
Gaduła
 
Posty: 508
Dołączył(a): 12 lip 2011, o 10:23
Lokalizacja: z domu;)

Postprzez Opik » 13 maja 2012, o 19:24

zawsze skoro są w dobrym stanie możesz je puścić razem z felgami, dołożyć trochę i kupić 16"
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Joker » 13 maja 2012, o 19:49

Obrazek
Takie koło balon podobny na mega glebie nie straszy tak bardzo :-)
Opik, Dzięki że ci się chciało wypowiadać cały dzień w moim temacie plusik poleciał ;-) Tak myśle zrobić jak piszesz sprzedać je z tymi gumami i kupić coś wiekszego sensownego :-)
Dzięki i pozdro :-)
Joker
Gaduła
 
Posty: 508
Dołączył(a): 12 lip 2011, o 10:23
Lokalizacja: z domu;)

Postprzez maciej78 » 13 maja 2012, o 19:55

Myśle że ET 45 na bank będzie tarło z przodu o wewnętrzne nadkole przy max skręcie (nie o rant). Ja na zime mam takie same oponki (185/64/14)ale ET 38 i mi trze wewnątrz właśnie. Przy Twoim ET będzie to samo.
Avatar użytkownika
maciej78
Gaduła
 
Posty: 624
Dołączył(a): 17 lut 2011, o 00:40
Lokalizacja: Poznan

Postprzez Opik » 13 maja 2012, o 19:59

No problema :)
straszyć nie straszy, ale jak już mówiłem - co kto lubi. Jeżeli iść na grubo i glebić samochód to na sensownym kółku o odpowiedniej szerokości (i nie mówię żeby wystawało bo sam za tym nie przepadam), ale nie tak schowane że trzeba się uważnie przyjrzeć czy w ogóle je mamy ;)

Sprzedaj je w cholere skoro są w dobrym stanie i kup coś :-D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron