alumy 9 cali

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

Postprzez .MD » 27 sty 2013, o 20:30

miałem 9j na profilu 45i przycierało, teraz mam 9j na profilu 40 ale ranty klepałem profilaktycznie, i teraz jest bajka ;) ranty zaklepać to nie problem, więc może się pokuś o takie coś ;)
Avatar użytkownika
.MD
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 8 paź 2011, o 17:26
Lokalizacja: Bielsko Biała

 

Postprzez skolar » 27 sty 2013, o 20:56

a jak to zaklepywales?? normalnie mlotkiem czy jak??
skolar
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 17:02
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Postprzez palio » 27 sty 2013, o 20:58

Jest do tego specjalna zaginarka.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez skolar » 27 sty 2013, o 21:01

a to u blacharza mi zrobi cos takiego czy musze specjalnie te maszynke kupowac??
skolar
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 17:02
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Postprzez palio » 27 sty 2013, o 21:03

A tego nie wiedzieć. Pytaj się blacharza. Ja taką maszynkę pożyczałem od kolegów z forum regionalnego.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez teac27 » 28 sty 2013, o 10:59

najpierw wsadź tam oponę która Ci pasuje :) obniż i zobaczysz czy aby na pewno trzeba ingerować :)
teac27
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 7 mar 2012, o 14:59
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez .MD » 3 lut 2013, o 17:19

Jak dawałem samochód do blacharza to mam to zrobione w ten sposób, że ponacinał ranty co kawałek i zagiął wszystko do środka. Zakonserwowane i nic się nie dzieje ;)
Avatar użytkownika
.MD
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 8 paź 2011, o 17:26
Lokalizacja: Bielsko Biała

Postprzez teac27 » 6 lut 2013, o 11:20

.MD napisał(a):Jak dawałem samochód do blacharza to mam to zrobione w ten sposób, że ponacinał ranty co kawałek i zagiął wszystko do środka. Zakonserwowane i nic się nie dzieje ;)



to bardzo źle zrobił bo nadkole straciło swoją sztywność :) ten rant jest po to aby usztywnic i tylko przy zaginaniu go w całości nie taci swoich włąsciwosci :)
teac27
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 7 mar 2012, o 14:59
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez Paweu » 6 lut 2013, o 17:05

teac27 napisał(a):to bardzo źle zrobił bo nadkole straciło swoją sztywność ten rant jest po to aby usztywnic i tylko przy zaginaniu go w całości nie taci swoich włąsciwosci


ludzie tak robią i jeżdżą ... niemniej jednak lepiej jest podgrzać blachę i stopniowo ją zaginać... tak jak napisałeś :ok:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez .MD » 6 lut 2013, o 17:39

Jak do tej pory nic się nie dzieje:) jak zacznie to wtedy będę kombinował.
Avatar użytkownika
.MD
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 8 paź 2011, o 17:26
Lokalizacja: Bielsko Biała

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

cron