SotoM napisał(a):nic nikomu sie nie pomyliło. są rożne ciśnienia ze względu na ciężar silnika.im wieksza poj.silnika tym cieższy. a jak wiadomo w pędzie działa siła odśrodkowa.
To wiem, widzę, że nie wszyscy zrozumieli o co mi chodzi. Chodzi o to dlaczego na pierwszej stronie napisane jest, np.:
-silniki benzynowe 40 i 44 kW, opony letnie (przód/tył)- 1,8/2,0 1,8/2,2
a na drugiej stronie:
-silnik benzynowy 44 kW, opony letnie (przód/tył)- 1,8/2,0 1,8/2,6
Albo, silnik benzynowy syncro 140 kW 2,5/2,7 2,5/3,1
a na drugiej stronie: 2,5/2,7 2,7/3,3
itd.
I tak samo jest napisane Golf Limousine
O co w tym chodzi?
Jeśli byłoby to dla różnych kół to dlaczego nie jest to napisane? Po drugie są tylko dwie tabele, a rozmiarów kół było więcej.
VW Golf, CL Europe, 1995r., 1.6 AEA, benzynowy.