Ciśnienie w oponach- inst. obsługi.

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

Ciśnienie w oponach- inst. obsługi.

Postprzez adrian5 » 5 gru 2009, o 14:27

Rozumie ktoś o co chodzi w tym co jest podane na str 149 i 150 w instrukcji obsługi do Golfa mk3 ??? Dla mnie to kompletne bzdury. Pierwsza strona jest umieszczona na tym forum w poradach, ale zobaczcie na następną stronę- inne ciśnienia w tych samych silnikach. Może się im pomyliło i miało być Golf Variant na drugiej stronie?

(Aby powiększyć- klinąć na to i potem drugi raz w fotosik)
Obrazek Obrazek
VW Golf, CL Europe, 1995r., 1.6 AEA, benzynowy.
adrian5
Czytacz
 
Posty: 145
Dołączył(a): 3 gru 2009, o 20:03
Lokalizacja: pomorskie

Ciśnienie w oponach- inst. obsługi.

 

Postprzez Cysiu_NS » 5 gru 2009, o 23:06

dlatego ze byly rozne kola, przez to wskazania sa rozne
Życie jest piękne! Jeśli prawidłowo dobierze się środki antydepresyjne
Avatar użytkownika
Cysiu_NS
Gaduła
 
Posty: 480
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 14:04
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez Pascal » 6 gru 2009, o 08:14

Obrazek
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez swatu » 6 gru 2009, o 09:44

na samym dole w uwagach pisze
-dla wszystkich opon montowanych fabrycznie
podane wartości cisnienia dotycza opon zimowych.Jezeli opony sa rozgrzane,nie zmniejszac cisnienia.Wartości cisnienia podane sa na nalepce umieszczonej na wewnetrznej stronie pokrywy wlewu paliwa.Nie jest wykluczone,że ze wzgledów technicznych wartosci cisnienia mogą w krótkim okresie czasu ulec zmianie,dlatego mogą wystapic róznce pomiedzy danymi na nalepce a instrukcja obsługi.

chyba wszystko juz jasne . :-)
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 6 gru 2009, o 10:18

nic nikomu sie nie pomyliło. są rożne ciśnienia ze względu na ciężar silnika.im wieksza poj.silnika tym cieższy. a jak wiadomo w pędzie działa siła odśrodkowa.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez adrian5 » 6 gru 2009, o 13:05

SotoM napisał(a):nic nikomu sie nie pomyliło. są rożne ciśnienia ze względu na ciężar silnika.im wieksza poj.silnika tym cieższy. a jak wiadomo w pędzie działa siła odśrodkowa.


To wiem, widzę, że nie wszyscy zrozumieli o co mi chodzi. Chodzi o to dlaczego na pierwszej stronie napisane jest, np.:
-silniki benzynowe 40 i 44 kW, opony letnie (przód/tył)- 1,8/2,0 1,8/2,2

a na drugiej stronie:
-silnik benzynowy 44 kW, opony letnie (przód/tył)- 1,8/2,0 1,8/2,6

Albo, silnik benzynowy syncro 140 kW 2,5/2,7 2,5/3,1
a na drugiej stronie: 2,5/2,7 2,7/3,3

itd.

I tak samo jest napisane Golf Limousine

O co w tym chodzi?

Jeśli byłoby to dla różnych kół to dlaczego nie jest to napisane? Po drugie są tylko dwie tabele, a rozmiarów kół było więcej.
VW Golf, CL Europe, 1995r., 1.6 AEA, benzynowy.
adrian5
Czytacz
 
Posty: 145
Dołączył(a): 3 gru 2009, o 20:03
Lokalizacja: pomorskie


- - - Tylko u nas otwieranie samochodów łódź w niewiarygodnie niskiej cenie!



Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości