czy szeroka stal może się rozszczelnić?

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

czy szeroka stal może się rozszczelnić?

Postprzez killah » 27 sie 2012, o 17:49

hej

mam za mało powietrza w 1 kole i muszę jechać je napompować jak najszybciej.

Zawsze z tego koła troszkę powietrze uciekało i musiałem dopompowywać ale nie było takiej sytuacji jak teraz.

Moje pytanie to czy felga spawana może się rozszczelnić czy bardziej prawdopodobne jest że załatwiłem oponę?

[ Dodano: 2012-08-27, 17:44 ]
chyba jednak wentyl poszedł bo dopompowałem powietrza i lecą bombelki z niego że szok jak się tam naślini. Jutro na wulkanizację pojadę.

Aczkolwiek jak już założyłem temat to proszę o odpowiedź. Czy widział ktoś taką sytuację?
killah
 

czy szeroka stal może się rozszczelnić?

 

Postprzez Taksi » 27 sie 2012, o 22:53

chciałem właśnie pisać ze do wulkanizatora z tym bo zaworki w wentylu mogły siąść. ;-)
Avatar użytkownika
Taksi
Gaduła
 
Posty: 624
Dołączył(a): 5 paź 2011, o 21:28
Lokalizacja: Lębork

Postprzez Opik » 28 sie 2012, o 11:34

teoretycznie może się rozszczelnić, ale dużo bardziej prawdopodobne jest że to przez wentylek. Najczęściej tak jest ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez killah » 28 sie 2012, o 13:04

Opik napisał(a):teoretycznie może się rozszczelnić, ale dużo bardziej prawdopodobne jest że to przez wentylek. Najczęściej tak jest ;)


dzisiaj wymieniłem i chyba będzie dobrze.

Ogólnie to jak wczoraj napompowałem to wbiłem 1.2 bara i już dobrze opona była napompowana wizualnie to pewnie mi uciekało dość długo i nawet nie zauważyłem. Jak wczoraj był flak to pewnie z 0.5 było ;d i dobrze że naciung nie pospadał bo by była kiszka.
killah
 

Postprzez Piaggio » 29 sie 2012, o 19:10

MOże ewentualnie przerdzewieć i wtedy schodzić- ale to zazwyczaj tez obok spawu- bo spaw jest bardzo twardy i nawet jak coś peka to obok spawu. więc jezeli jest to zrobione profesjonalnie to raczej nie ma opcji...
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez killah » 6 wrz 2012, o 11:38

i dupa! uciekł mi prawie 1 bar przez 1.5 tygodnia. Jutro jadę zwalić oponę i zobaczyć ocb. może jakaś rdza na rancie albo coś w ten deseń.
killah
 

Postprzez Maciuś » 6 wrz 2012, o 11:49

Jeżeli nałożyłeś mało masy na spawy to jest taka możliwość. A jak CI ucieka przesmaruj jeszcze raz spaw, sprawdź oponę - tak jak piszesz i powinno być okey ;)
Avatar użytkownika
Maciuś
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 30 lip 2010, o 20:07
Lokalizacja: ldz

Postprzez killah » 6 wrz 2012, o 12:18

Maciuś napisał(a):Jeżeli nałożyłeś mało masy na spawy to jest taka możliwość. A jak CI ucieka przesmaruj jeszcze raz spaw, sprawdź oponę - tak jak piszesz i powinno być okey ;)


jaka masa? czym to przesmarować?
killah
 

Postprzez witboy » 6 wrz 2012, o 12:54

spawy smaruje sie specjalna masa do uszczelnien spawow wtedy trzyma ladnie cisnienie, bo czasem jak reka nie wprawiona spawacza to pory powstaja i moze uciekac powietrze...

moze byc np to:

http://www.app.com.pl/products/?grid=53&gridn=8&prid=91

albo novol

http://rg-narzedzia.com.pl/novol-masa-u ... -3406.html

smarujesz spawy i gotowe, jesli opona jest cala to niema bata musi byc ok

jedz do wulanizatora co ma jakis basen do sprawdzania felg odrazu bedziesz wiedzial skad ucieka
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PiJey88 » 6 wrz 2012, o 14:20

beczka wody i zatop koło, może coś znajdziesz, czasem takim prostym sposobem można znaleźć nieszczelność :ok:
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez witboy » 6 wrz 2012, o 19:34

pijey dokladnie wiekszosc oponiarzy ma albo beczke albo jakas wanne itd do sprawdzania bo niby starodawny ale sprawdzony sposob a jak nie to mase na spaw i powiunno byc ok
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez killah » 7 wrz 2012, o 14:06

elo

znaleźliśmy chyba przyczynę po włożeniu koła do basenu. leciały bąbelki w miejscu łączenia felgi z oponą - na rancie. Pan zdjął oponę i przeszlifował ranty i założył oponę z powrotem. Co ciekawe opona doszła normalnie bez wstrzeliwania - pewnie już ułożona.

Jestem tylko trochę zły bo porysowali mi felgę na rancie ale to chyba nie da się zrobić bezszkodowo. Na przyszły rok się pomaluje znowu :P

Spawy wg mnie wyglądały zajebiście. Żadnych bąblów nie widziałem. Mam nadzieję że sprawa załatwiona.
killah
 

Następna strona

- - -



Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

cron