

Moderator: Moderator
PiJey88 napisał(a):czaro napisał/a:
masz 195 ale na feldze 8J więc pewnie też masz beton pompując takie ciśnienie?
Jadąc na gwincie nie widzę różnicy
Mortiis napisał(a):czaro prosty przykład z autopsji na fele 7.5 naciągnąłem 165/45 i dałem ciśnienie 2.5 bara opona przy mocnym skręcie się lekkoprzesuneła na tyle że powietrze dołało się ulotnić a przy 3 barach już nie było takiej możliwości, jak koledzy wyżej wspomnieli im większy naciąg tym większe musi być ciśnienie w oponie
arthorius napisał(a):Co do ciśnienia w oponkach powiem tylko, że im mniejsza opona tym większe musi myć ciśnienie aby jej nie dobiło do felgi na dziurach. Wyobraźcie sobie taki przykład opon ciężarowych, samochodowych i oponki 20mm/28' w kole kolarskim.Taka jaka jest kolejność zwiększa się ciśnienie do uwaga 10 atmosfer w ostatnim
Wiem bo tak pompuję
![]()
Więcej nie pisze o ciśnieniu.
Moim zdaniem 16' na golfa to max. Większa to ogromna utrata komfortu i felgę łatwo uszkodzić.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości