felgi i opony 16 czy 17 cali ?

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

Postprzez ..:VoyteQ:.. » 6 lip 2011, o 10:44

czy ja już wspominałem że ktoś się uparł jak... i idzie w zaparte ?? naprawdę nie ma po co tej dyskusji ciągnąć :)
"Dwa kieliszki wystarczą. Najpierw jeden, potem kilkanaście drugich" - J.Tuwim
Moje auto -
moj-golf/91-blekintny-gl-wojtek-t33310.html
Avatar użytkownika
..:VoyteQ:..
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 18 maja 2011, o 08:14
Lokalizacja: Wieliczka
Rocznik: 1996
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

 

Postprzez czaro » 6 lip 2011, o 10:54

PiJey88 napisał(a):czaro napisał/a:
masz 195 ale na feldze 8J więc pewnie też masz beton pompując takie ciśnienie?
Jadąc na gwincie nie widzę różnicy

Też mam gwint i różnicę odczuwam.
Ja w zakrętach ani nigdzie indziej uważać nie muszę, jedynie na to żeby gdzieś nie połamać zdesia albo się nie zawiesić.
Ale nie ma co gadać tak jak pisze ..:VoyteQ:... Ja tam wolę chociaż odrobinę komfortu zachować ;-)
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Mortiis » 8 lip 2011, o 23:56

czaro prosty przykład z autopsji na fele 7.5 naciągnąłem 165/45 i dałem ciśnienie 2.5 bara opona przy mocnym skręcie się lekkoprzesuneła na tyle że powietrze dołało się ulotnić a przy 3 barach już nie było takiej możliwości, jak koledzy wyżej wspomnieli im większy naciąg tym większe musi być ciśnienie w oponie :-P
Lepiej rządzić w piekle niż służyć w niebie ;[

Goferek

http://www.golf3.pl/topics2/mk3-rolling ... vt2435.htm
Avatar użytkownika
Mortiis
Czytacz
 
Posty: 68
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 12:04
Lokalizacja: Knurów

Postprzez killah » 9 lip 2011, o 23:53

Mortiis napisał(a):czaro prosty przykład z autopsji na fele 7.5 naciągnąłem 165/45 i dałem ciśnienie 2.5 bara opona przy mocnym skręcie się lekkoprzesuneła na tyle że powietrze dołało się ulotnić a przy 3 barach już nie było takiej możliwości, jak koledzy wyżej wspomnieli im większy naciąg tym większe musi być ciśnienie w oponie :-P


naciągi są ok ale ja bym się bał już na takim.
killah
 

Postprzez arthorius » 10 lip 2011, o 16:01

Co do ciśnienia w oponkach powiem tylko, że im mniejsza opona tym większe musi myć ciśnienie aby jej nie dobiło do felgi na dziurach. Wyobraźcie sobie taki przykład opon ciężarowych, samochodowych i oponki 20mm/28' w kole kolarskim. :-D Taka jaka jest kolejność zwiększa się ciśnienie do uwaga 10 atmosfer w ostatnim :D Wiem bo tak pompuję :-D :lol: Więcej nie pisze o ciśnieniu.
Moim zdaniem 16' na golfa to max. Większa to ogromna utrata komfortu i felgę łatwo uszkodzić.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
arthorius
Badacz tematu
 
Posty: 311
Dołączył(a): 7 lip 2011, o 11:51
Lokalizacja: Centrum

Postprzez killah » 10 lip 2011, o 17:40

arthorius napisał(a):Co do ciśnienia w oponkach powiem tylko, że im mniejsza opona tym większe musi myć ciśnienie aby jej nie dobiło do felgi na dziurach. Wyobraźcie sobie taki przykład opon ciężarowych, samochodowych i oponki 20mm/28' w kole kolarskim. :-D Taka jaka jest kolejność zwiększa się ciśnienie do uwaga 10 atmosfer w ostatnim :D Wiem bo tak pompuję :-D :lol: Więcej nie pisze o ciśnieniu.
Moim zdaniem 16' na golfa to max. Większa to ogromna utrata komfortu i felgę łatwo uszkodzić.


potwierdzam. Sam pracuję w przemyśle rowerowym i wiem co nieco ;p To jest norma tak pompować takie koła ale to już offtopic.
killah
 

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości