Felgi Jahre 5x100 do piast 4x100

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

Felgi Jahre 5x100 do piast 4x100

Postprzez darkmen21 » 10 lip 2012, o 14:35

Witka!
MAm felgi z jahre i chce je wrzucić do siebie, z tym ze mam niestty piasty 4x100, co radzicie adaptery czy zmiana piast i co za tym idzie hebli :kwasny: hamulce niedawno odnawialem-nowe tarcze i klocki :kwasny: a adaptery nei wiem jak to bedzie funkcjonowało :-|

Proszę o porady znających temat , a nie "wydaje mi się", bo mi się też wydaje, jednak chce wiedzieć konkretny.
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Felgi Jahre 5x100 do piast 4x100

 

Postprzez Maciuś » 10 lip 2012, o 15:50

Sprawdź co taniej Cie wyniesie i po sprawie ;) Jeżeli myślisz w przyszłości dawać mocniejszy motor to zmień od razu hamulce i będziesz miał wszystko z głowy, i również na tym skorzystasz i teraz :)
Avatar użytkownika
Maciuś
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 30 lip 2010, o 20:07
Lokalizacja: ldz

Postprzez KillerBlack » 10 lip 2012, o 17:56

przy adapterach jedna dziura Ci sie pokryje, ja bym zmienił heble tak jak Macius mówi swap hebli wyniesiE Cie ok 450-550zł adaptery ok 400 napewno, niewiem tylko czy przy heblach z gti niemusisz wlozyc pompy od gti co by wydajniejsza była.
Avatar użytkownika
KillerBlack
Gaduła
 
Posty: 648
Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 22:01
Lokalizacja: ŁdZ

Postprzez darkmen21 » 11 lip 2012, o 08:11

kurde no , tylko problem z tym że zimówki mam 4x100, także przy zmianie hebli wszystko leci, a poza tym nie jestem pewien czy do 450zł zamknę się ze zmianą hebli obecnie mam wentylowane tarcze przód o rozmiarze 256, a te 5x100 z tego co wiem to tylko 288mm, wiec chyba jarzma i zaciski tez wymiana, nie wspominając o tylnej belce gdzie mam bębny :kwasny: chyba że były bębny 5x100
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez Lobus » 11 lip 2012, o 08:22

Tarcze 5x100 z golfa są jeszcze 280 sam mam takie, ale są i mniejsze z innych aut, ale to już pójdzie rzeźba duża.
Lepiej szukać felg 4x100, zwłaszcza, że masz nowe tarcze i klocki, albo szukać kogoś kto by się zamienił na felgi, moim zdaniem gra nie warta świeczki przy felgach z Jahre, jest tego trochę, więc maly rarytas ;p
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

Postprzez darkmen21 » 11 lip 2012, o 09:18

Lobus napisał(a):gra nie warta świeczki przy felgach z Jahre, jest tego trochę, więc maly rarytas

Tu nie chodzi o to czy to rarytas czy nie, bo bym nie zakładał projektorów i wogole nie kupował mkIII jakbym chciał rarytas, mi te felgi pasują poprostu, tym bardziej że mam je już w domu z mkIV gdzie wpadły inne fele, no i żal ich sprzedawać, bo mam je krótko :kwasny: ale faktycznie wychodzi na to że pójdą do żyda razem z obecnymi co mam i kuopie coś innego :-/
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez Maciuś » 12 lip 2012, o 15:48

To szukaj dystansów ;) Dystans na wartosci nie straci, a zawsze będziesz mieć na 4x100 lub inny rozmiar.
Avatar użytkownika
Maciuś
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 30 lip 2010, o 20:07
Lokalizacja: ldz

Postprzez strzeliniasty » 12 lip 2012, o 20:37

Maciuś napisał(a):Dystans


dokladnie zwlaszcza ze te z jahre maja ET 42 wiec spokojnie do 33-35 mozesz zmniejszyc
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez Lobus » 12 lip 2012, o 20:47

Maciuś napisał(a): Dystans
ale to nie będzie zwykły dystans tylko adapter zmieniający rozstaw śrub, a z tego co kojarzę to taki adapter musi mieć co najmniej 15mm więc nie wiem czy nie będą wystawać z przodu wtedy..
O pokryciu się otworów już nie wspomnę, czytaj jedna śruba "pusta"
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

Postprzez Maciuś » 13 lip 2012, o 00:34

Przejęzyczenie przepraszam. Nawet jeśli adapter 15 do będzie ET 27, więc 7cali na pewno nie będzie wystawać ;)
Avatar użytkownika
Maciuś
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 30 lip 2010, o 20:07
Lokalizacja: ldz

Postprzez Opik » 13 lip 2012, o 00:41

Lobus napisał(a):O pokryciu się otworów już nie wspomnę, czytaj jedna śruba "pusta"


i to już dyskwalifikuje takie takie rozwiązanie moim zdaniem.
Możesz jeszcze nawiercić nowe otwory w piastach i tarczach* ;-)

Wrzuć te felgi do mkIV jako zimowe np, albo zostaw - jeść nie chcą, a może kiedyś się przydadzą. Tak swoją drogą jak wyszło że masz gti i 4x100?

*gdyby znów ktoś nie załapał słowniczek pojęć pomocniczych: drut, partactwo, niebezpieczeństwo, rzeźba, nie do jazdy na co dzień
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Radi » 13 lip 2012, o 09:46

Latam już na adapterach kupe czasu. Taki adapter to minimalna bezpieczna grubosć to 20 mm najcieńsze jakie widziałem to 17 mm ale w nich były juz podciete główki śrub.

Druga sprawa to jestescie w błędzie jednej śruby to brakuje w adapterze z 4x100 na 5x112 bo schodzi sie bokiem. W 4x100 na 5x100 przykrecasz na wszystkie śruby z tym ze w komplecie masz jedną długa śrube która idzie na przelot przez adapter i jest przykrecona do tarczy, czyli 4 w adapter jedna w tarcze.

Moim zdaniem szkoda zachodu jak już sie napaliłes na takie koła to lepiej sprzedaj te i kup sobie takie same z rozstawem 4x100 bo tez wychodziły bodaj chyba od polo GTI.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

cron