Felunki RH r17

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

Felunki RH r17

Postprzez greg_117 » 10 maja 2011, o 15:36

Siemka czy felgi RH r17 o ET 35 oponie 215/40 8Jx17H2 podejda do mojego golfa 1.4 ABD 91 rok z obniżonym zawieszeniem i bez klepanych rantów w natkolach.

Oto przykładowe zdjęcie o jakie felgi mi chodzi.
Ostatnio edytowano 10 maja 2011, o 22:11 przez greg_117, łącznie edytowano 1 raz
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Felunki RH r17

 

Postprzez uzbek » 10 maja 2011, o 16:38

1.4 na szerokość 215 to jednak trochę za mało, autko będzie się mulić.
Avatar użytkownika
uzbek
Badacz tematu
 
Posty: 353
Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 10:40
Lokalizacja: ZMY Barlinek / FG

Postprzez strzeliniasty » 10 maja 2011, o 17:01

uzbek napisał(a):autko będzie się mulić
ja bym sie zapytal czy bedzie wogole jechac :P
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez Snejk18 » 10 maja 2011, o 18:00

strzeliniasty napisał(a):
uzbek napisał(a):autko będzie się mulić
ja bym sie zapytal czy bedzie wogole jechac :P


Skoro kolega greg_117, ma 1.4 to raczej się nim nie ściga :p Wnioskuję więc, że osiągi to dla Niego drugorzędna sprawa.
Ważniejszą kwestią wydaje mi się to, że przy takich kołach i silniku auto zacznie chlać jeszcze więcej paliwa niż teraz...
U mnie w dieslu przy przejściu z 185 na 205 z przodu, zaczął palić jakieś 0.6/0.8 litra więcej...
Nie zdziwiłbym się gdyby w bęzyniaku i to tak małym różnica wyniosła nawet 2-3 litry
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez uzbek » 10 maja 2011, o 21:55

Snejk18 napisał(a):
strzeliniasty napisał(a):
uzbek napisał(a):autko będzie się mulić
ja bym sie zapytal czy bedzie wogole jechac :P


Skoro kolega greg_117, ma 1.4 to raczej się nim nie ściga :p Wnioskuję więc, że osiągi to dla Niego drugorzędna sprawa.
Ważniejszą kwestią wydaje mi się to, że przy takich kołach i silniku auto zacznie chlać jeszcze więcej paliwa niż teraz...
U mnie w dieslu przy przejściu z 185 na 205 z przodu, zaczął palić jakieś 0.6/0.8 litra więcej...
Nie zdziwiłbym się gdyby w bęzyniaku i to tak małym różnica wyniosła nawet 2-3 litry


No to jest też oczywista sprawa, mi wulkanizator przy 1.6 odradzał kapcie 195 bo powiedział że auto będzie pić swoje i mulić i mam 185.
Avatar użytkownika
uzbek
Badacz tematu
 
Posty: 353
Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 10:40
Lokalizacja: ZMY Barlinek / FG

Postprzez greg_117 » 10 maja 2011, o 22:13

Koledzy ale ja i tak i tak prędkości nie rozwijałem :P po prostu mam okazje wymiany swoich 15 OZ 205/50 na te RH 215/40 r17 :) i stąd takie pytanka :)
A w sprawie spalania to zrobi się swap na 1.6 i wstawi gaz sekwencje i jazda :D

Kwestia czy mi w ogóle podejdą ??
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Postprzez ..:VoyteQ:.. » 18 maja 2011, o 08:24

jak dla mnie za duża ta opona. jak nie masz jakiejś mocnej gleby to 205/40 jeszcze jakoś przejdzie, ale tak naprawdę optymalne jest 195/40 przy feldze 17x8
"Dwa kieliszki wystarczą. Najpierw jeden, potem kilkanaście drugich" - J.Tuwim
Moje auto -
moj-golf/91-blekintny-gl-wojtek-t33310.html
Avatar użytkownika
..:VoyteQ:..
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 18 maja 2011, o 08:14
Lokalizacja: Wieliczka
Rocznik: 1996
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez greg_117 » 18 maja 2011, o 15:28

Felunki już siedzą w golfiaku :D czuć,że ma muła ale to nie auto na wyścig :P he he ;p ale prezentuje się według mnie spoko na tych oponkach :)
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń


- - -



Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości