Witam,
W zasadzie to kontynuacja problemu o ktorym już pisałem w tym dziale...
W skrócie: po wymianie klocków z przodu na nowe felga po dokręceniu blokuje się na zacisku.
Początkowo myślałem że problem leży w klockach, okazało się że jest ok. Wychodzi więc na to, że mam fele o za małym osadzeniu (ET35) i trzeba zmienić na ET38 lub 43. Ale niech mi ktoś wytłumaczy dlaczego felga, którą chce założyć na zimę VW Estoril 15" mająca dokładne wymiary 6Jx15 H3 ET 35 jest za "płytka" a felga OZ, na której jeździłem bez problemu w lecie, 7Jx16 H2 ET35 - nie... Przecież parametr osadzenia jest ten sam!
Pozostaje mi chyba albo kupić dystanse i dłuższe śruby albo kupić jakieś stalówki z ET 38 lub 43.
Tylko właśnie jakie to ET? Może mi ktoś doradzi jakie osadzenie powinna mieć w końcu felga w GTI (bo w zależności od źródła ludzie piszą od ET35 po 43) tak żebym mógł na nich jeździć niezależnie od tego czy mam klocki starte czy nowe...
P.S. Jakby ktoś był chętny na te Estorilki to mogę sprzedać - pisać na priv...