max rozmiar

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

Postprzez Radi » 24 lis 2014, o 17:00

Nie sztuka jest wsadzić koło ale spasować zeby wygladalo sensownie. Na moje zeby to siadło trzeba by przerobić zawias skrócić lagi, podciać podłużnice o przerobce błotników nie wspomne a najlepiej zrobić to na airride ale to moje zdanie.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez lm3matt » 24 lis 2014, o 18:05

Nie liczac modyfikacji poza poszerzeniem blotnikow bo ta opcja jest juz w planie. I moglaby wejsc jesli zrobie go na air rida? I czy cambery by cos zdzialaly. Sory ale chce sie dowiedziec wszystkiego.
lm3matt
Badacz tematu
 
Posty: 155
Dołączył(a): 21 sty 2012, o 00:49
Lokalizacja: Nowe Czaple

Postprzez Paweu » 24 lis 2014, o 18:21

lm3matt napisał(a):Nie liczac modyfikacji poza poszerzeniem blotnikow bo ta opcja jest juz w planie. I moglaby wejsc jesli zrobie go na air rida? I czy cambery by cos zdzialaly. Sory ale chce sie dowiedziec wszystkiego.


Co to za felga?
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Opik » 24 lis 2014, o 18:54

lm3matt, tu nie chodzi tylko o negatyw, z tyłu musiałbyś przesunąć mocowania belki bo im niżej tym koło bardziej idzie do przodu i przy takim kole to już jest problem. Poza tym to co schowasz z zewnętrznej strony camberem musi wyjść po wewnętrznej, a tam specjalnie dużo miejsca nie będziesz miał na działanie. A przerabianie całych nadkoli to trochę chora sprawa. Z przodu od biedy wyciąganie nadkoli, wycięcie rantów na gładko, wywalenie plastikowych nadkoli i MOŻE, powtórzę MOŻE to wyjdzie... Ale przy skręcaniu i tak będzie krucho
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez lm3matt » 24 lis 2014, o 21:57

auto i tak ma byc robione typowo na vag eventy wiec mysle ze warto sie pomeczyc. wykorzystam pare znajomosci i zaczerpne jeszcze rad w realu zeby miec naoczny obraz co i jak. Wam dziekuje i tak mi sporo pomogliscie. jakbyscie mieli jakies dodatkowe rady przyjme je bardzo chetnie.
lm3matt
Badacz tematu
 
Posty: 155
Dołączył(a): 21 sty 2012, o 00:49
Lokalizacja: Nowe Czaple

Postprzez Mack. » 26 lis 2014, o 01:30

lm3matt napisał(a):ja sie tu podepne z pytaniem, mam okazje kupic 18tke 8,5 cala szerokosci i wskoczy na to 205/35/18 prosze o szybka odpowiedz gdyz na dniach chce ja kupic

jakie et jest obecnie samej felgi?
JE Design wsadzało 8,5x18 et 32 215/35r18 9,5x18 et 35 225/35r18 do demo cara
Obrazek
wiec 205/35/18 wejdzie, ale jakie et felgi i jakie by było po zastosowaniu adapterów...
Mack.
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 24 cze 2014, o 17:41
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez lm3matt » 26 lis 2014, o 11:49

Et 44

[ Dodano: 2014-11-27, 00:55 ]
Trza doliczyc min 17mm adapter. No skoro tym udalo sie wsadzic fele. Wiadomo wycinka rantow obowiazkowo. Ale chyba wiecej grubszych przerobek nie zastosowali a mimo to udalo sie opuscic auto. Kurcze no juz sam nie wiem czy wejdzie czy nie
lm3matt
Badacz tematu
 
Posty: 155
Dołączył(a): 21 sty 2012, o 00:49
Lokalizacja: Nowe Czaple

Postprzez Mack. » 2 gru 2014, o 17:19

czyli 8,5x18 et27 czyli 5mm bardziej wystaje niż tam w democarze. licząc ze dajesz 205/35/18 to albo wyjdzie ok albo bedzie wstawać, trzeć itp. chyba za duża operacja na to aby kupic felgi + adaptery + opony i potem to się nie uda spasowac.. co wtedy?
Mack.
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 24 cze 2014, o 17:41
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez lm3matt » 3 gru 2014, o 00:45

Felgi kupione. Dojda jakos w pt albo pon. Niestety nie mam jeszcze adapterow. Ale zanim kupie opony to zrobie przymiarke. Wiem ze to jest mozliwe. I na glowie stane zeby auto przerobic pod 18tke az sie uda. Bedzie pole do popisu zwlaszcza ze to bedzie robione przed lakierowaniem.
lm3matt
Badacz tematu
 
Posty: 155
Dołączył(a): 21 sty 2012, o 00:49
Lokalizacja: Nowe Czaple

Poprzednia strona

- - - kantor kryptowalut



Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości