Odnawianie zniszczonych ALUSÓW

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

Postprzez tomek_s23 » 18 kwi 2013, o 23:45

To jest raczej home made z którym każdy sobie poradzi i po dobrych kosztach, a na wygląd wg mnie na prawdę nie można narzekać.
tomek_s23
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 4 kwi 2013, o 21:33
Lokalizacja: Suszec

 

Postprzez Radi » 18 kwi 2013, o 23:48

Bierzesz sobie paste tą samą co polerowałeś i jedziesz co jakiś czas można to robić systematycznie albo jak to mówią zaczną zachodzić czyli pojawiac sie mleko. generalnie dobrze zrobiona polerka powinna strzymac conajmiej sezon bez pastowania.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez WNSCHOLES » 18 kwi 2013, o 23:52

tomek_s23 napisał(a):To jest raczej home made z którym każdy sobie poradzi i po dobrych kosztach, a na wygląd wg mnie na prawdę nie można narzekać.


Każdy poradnik jest dobry - zawsze w mniejszym czy w większym stopniu przybliża nas do tematu :)

Radi napisał(a):Bierzesz sobie paste tą samą co polerowałeś i jedziesz co jakiś czas można to robić systematycznie albo jak to mówią zaczną zachodzić czyli pojawiac sie mleko. generalnie dobrze zrobiona polerka powinna strzymac conajmiej sezon bez pastowania.


No liczę na to, że z sezon wytrzymają :) Bo co miesiąc kół mi się nie będzie chciało ściągać :-P
No ale jak będzie mus to mus :->

A co możesz powiedzieć odnośnie wosków?
WNSCHOLES
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 13 paź 2012, o 17:50
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez Radi » 18 kwi 2013, o 23:58

WNSCHOLES napisał(a):No liczę na to, że z sezon wytrzymają Bo co miesiąc kół mi się nie będzie chciało ściągać

No ale jak będzie mus to mus



A co możesz powiedzieć odnośnie wosków?

Nikt nie mówi że trzeba je ściągać szmatka w dłoń i na samochodzie można to robić dokładnie tak jak byś woskował tylko bardziej wcierasz i polerujesz po myciu 15 min i przepolerowane czy to aż tak dużo?
Co do wosków to nie, raczej pasty a tych na rynku nie brakuje ludzie polecają automax, autosol
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez WNSCHOLES » 19 kwi 2013, o 00:09

A jak bez ściągania zadbam o środek takiej felgi?

Również słyszałem że automaxy są dobre, o autosolach poczytam :)

Jakie jeszcze miałbyś dla mnie rady co do tematu? :)
WNSCHOLES
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 13 paź 2012, o 17:50
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez Radi » 19 kwi 2013, o 00:17

Nie potrzebnie chcesz polerowac środek felgi kupa roboty a itak prawie tego nie widać ja bym wypolerował do granicy frontu i już. Co do tej porady to jak ma być ładnie to nie papierami 240,400.1000,2000 bo to za duże odstepy i nie spolerujesz poprzednich rys tylko na spokojnie 240,400,600,800,1000,1500,2000,2500 roboty dużo więcej ale efekt wyjdzie 100 razy lepszy.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez WNSCHOLES » 19 kwi 2013, o 00:24

Radi napisał(a):Nie potrzebnie chcesz polerowac środek felgi kupa roboty a itak prawie tego nie widać ja bym wypolerował do granicy frontu i już. Co do tej porady to jak ma być ładnie to nie papierami 240,400.1000,2000 bo to za duże odstepy i nie spolerujesz poprzednich rys tylko na spokojnie 240,400,600,800,1000,1500,2000,2500 roboty dużo więcej ale efekt wyjdzie 100 razy lepszy.


Czyli środek "byle by było" a przód jechać papierami o niewielkich odstępach gradacji. Przyjąłem :)

Po kolei to wygląda tak:
1. Zdzieram stary lakier środkiem.
2. Poleruję felgę papierami ściernymi w niewielkich odstępach gradacji.
3. Na koniec poleruję pastą.

Czy o czymś zapomniałem? :)
WNSCHOLES
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 13 paź 2012, o 17:50
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez Radi » 19 kwi 2013, o 00:28

Dokładnie ;-)

Do tego dużo cierpliwości bo polerowanie felgi w 10 godz jak w poradzie wydaje mi sie nie możliwe chyba że jesteś flash na spidzie :lol:
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez WNSCHOLES » 19 kwi 2013, o 00:30

Radi napisał(a):Dokładnie ;-)

Do tego dużo cierpliwości bo polerowanie felgi w 10 godz jak w poradzie wydaje mi sie nie możliwe chyba że jesteś flash na spidzie :lol:


Pare piwek i do roboty ;P
A polerką by się tego nie zrobiło? :) Bo mam dość "proste" felgi :)
WNSCHOLES
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 13 paź 2012, o 17:50
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez Radi » 19 kwi 2013, o 00:32

polerką mozesz sobie zrobić wykończenie dobry filc pasta i ładnie idzie
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez WNSCHOLES » 19 kwi 2013, o 00:35

A części z papierami ściernymi polerką nie polecasz? Bo myślałem że może kupię kilka takich z przylepami.

Chociaż od gradacji powiedzmy 1000 w górę. Bo te niższe wiadomo - ręcznie
WNSCHOLES
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 13 paź 2012, o 17:50
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez Radi » 19 kwi 2013, o 00:39

kombinacja dowolna ale ja osobiście nie stosuje. Powierzchnia musi być gładka a wszelkiego rodzaju szlifierkami różnie to wychodzi
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

cron